Harcerze: Krzyż powinien zostać zastąpiony innym znakiem.Nie włączajcie nas w spór polityczny.

Data: 2010-07-12 17:59:42
Autor: mkałrwan jest debilem
Harcerze: Krzyż powinien zostać zastąpiony innym znakiem.Nie włączajcie nas w spór polityczny.
Krzyż upamiętniający ofiary katastrofy pod Smoleńskiem, który ustawiliśmy przed Pałacem Prezydenckim, powinien zostać zastąpiony innym znakiem - podkreślają harcerze z "Inicjatywy Polsce i bliźnim".
Inicjatywa Polsce i bliźnim" powstała po katastrofie prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem i skupia harcerzy i harcerki z różnych związków ruchu skautowego.

- Nigdy nie zakładaliśmy, że nasz krzyż ma zostać tam na zawsze, bo nie taka jest jego "misja". Ustawiony drewniany krzyż od samego początku miał docelowo zostać zastąpiony innym znakiem symbolizującym łączącą nas ideę budowy pomnika. Obecnie jesteśmy w trakcie ustaleń, jak ten nowy znak może wyglądać - podkreśla phm. Piotr Trąbiński ze Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej.

Harcerze: Nie włączajcie nas w spór polityczny

- Ponieważ harcerze w lipcu przebywają na obozach, a chcielibyśmy umożliwić udział w tej uroczystości jak największej ich liczbie, zależy nam aby krzyż pozostał na miejscu do momentu, kiedy z obozów wrócą nasi ludzie. Wtedy nastąpiłoby też godne przeniesienie krzyża do jednego z kościołów warszawskich. W grę wchodzą dwie świątynie, ale nie dokonaliśmy jeszcze ostatecznych uzgodnień w tej kwestii - dodaje.

Trąbiński zaznacza, że o tych planach wie Kancelaria Prezydenta i apeluje, by nie włączać "Inicjatywy Polsce i bliźnim" w spór polityczny i walkę światopoglądową.

Rzecznik warszawskiej kurii ks. Rafał Markowski poinformował, że do rozmów ws. krzyża przedstawicieli kurii z przedstawicielami Kancelarii Prezydenta ma dojść we wtorek lub w środę.

O tym, że krzyż spod Pałacu Namiestnikowskiego ma zostać "we współdziałaniu z władzami kościelnymi przeniesiony w inne, bardziej odpowiednie miejsce" mówił w sobotnim wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" prezydent elekt Bronisław Komorowski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8130726,Harcerze__Krzyz_powinien_zostac_zastapiony_innym_znakiem.html

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-12 18:55:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1fe5g$laj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu wcale nie chodzi o krzyż. Chodzi o to by zrobić z prezydenta Kaczyńskiego postać kultową, prezydenta który "poległ śmiercią męczeńską". Nie ofiarę katastrofy.
Ma być ostra awantura.
Wojewódzki dobrze to określił śpiewając "po trupach do celu".

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-07-12 19:35:57
Autor: ~heÂŽsk~
Harcerze: Krzyż powinien zostać zast±piony innym znakiem.Nie wł±czajcie nas w spór polityczny.
On Mon, 12 Jul 2010 17:59:42 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Krzyż upamiętniający ofiary katastrofy pod Smoleńskiem, który ustawiliśmy przed Pałacem Prezydenckim, powinien zostać zastąpiony innym znakiem - podkreślają harcerze z "Inicjatywy Polsce i bliźnim". [...]

 decyzja i tak zalezy od prezesa PiS i Dziwisza.
 sadze, ze wykorzystaja ta okazje by jatrzyc.

--

 HeSk

Data: 2010-07-12 20:02:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 17:59, mkałrwan jest debilem pisze:
Krzyż upamiętniający ofiary katastrofy pod Smoleńskiem, który ustawiliśmy
przed Pałacem Prezydenckim, powinien zostać zastąpiony innym znakiem -

Przemysław Warzywny

Jasne, i ten znak powinien być przeniesiony na jakiś cmentarz albo wręcz do miejsca gdzie się wydarzyła katastrofa. Plac i pałac prezydencki nie są dobrym miejscem na jakieś miejsca pamięci czy kultu..

Data: 2010-07-12 20:09:21
Autor: Panslavista
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i1fld4$uck$1news.onet.pl...
[...]

Na Powązki, do Krzyża Katyńskiego.

Data: 2010-07-12 20:28:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 20:09, Panslavista pisze:
[...]

Bardzo dobre miejsce..

Data: 2010-07-13 14:56:51
Autor: ab.666
[...]

Ja proponuję wrzucić do szamba.

ab.

Data: 2010-07-12 20:12:54
Autor: marek czaplicki
mkałrwan jest debilem napisał na pl.soc.polityka:
Trąbiński zaznacza, że o tych planach wie Kancelaria Prezydenta i apeluje,
by nie włączać "Inicjatywy Polsce i bliźnim" w spór polityczny i walkę
światopoglądową.
no to władowanie w doraźne spory mają jak w banku :-)

Data: 2010-07-12 20:17:22
Autor: cytryna
> [...]

O tym, że krzyż spod Pałacu Namiestnikowskiego ma zostać "we współdziałaniu z władzami kościelnymi przeniesiony w inne, bardziej odpowiednie miejsce" mówił w sobotnim wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" prezydent elekt Bronisław Komorowski.

"Krzyż upamiętniający ofiary katastrofy pod Smoleńskiem, który ustawiliśmy przed Pałacem Prezydenckim, powinien zostać zastąpiony innym znakiem"-jest
nawet interesująca propozycja: ręka zwinięta w kułak z wystawionym środkowym
palcem. Niech fragles ma to na co zasłużył wierną sałużbą interesom WSI. --

Data: 2010-07-12 14:01:32
Autor: Antenka
On 12 Lip, 20:17, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

palcem. Niech fragles ma to na co zasłużył wierną sałużbą interesom WSI.

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A ja proponuję inny znak : bobrzą łapę w nocniku! Ilekroć elekt będzie
mijał to miejsce,przypomni sobie, że jest ubabrany w śmierdzącą
sprawę.

Antenka

Data: 2010-07-13 07:51:42
Autor: mkałrwan jest debilem
Harcerze: Krzyż powinien zostać zastąpiony innym znakiem.Nie włączajcie nas w spór polityczny.
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

A ja proponuję inny znak : bobrzą łapę w nocniku! Ilekroć elekt będzie
mijał to miejsce,przypomni sobie, że jest ubabrany w śmierdzącą
sprawę.

Precyzując, w waszym nocniku. Ten jest zawsze pełen gówna, więc smród gwarantowany. I nie bobrzą, tylko kaczą łapę.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-13 15:00:35
Autor: ab.666
Harcerze: Krzyż powinien zostać zastąpiony innym znakiem.Nie włączajcie nas w spór polityczny.
Nie głosowałam na Komorowskiego.... ale jak czytam takie teksty jak twój; to
popieram Komora całym sercem.... a wy, toruńskie wypierdki, wypierdalać na
smietnik historii.... won chamy toruńskie!
Co? Jaruś nie został prezydentem? No co za pech!?
Jaruś nie jest prezydentem..... jaka szkoda.....
ha ha ha!

ab.

Data: 2010-07-13 14:55:04
Autor: ab.666

"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message
Krzyż upamiętniający ofiary katastrofy pod Smoleńskiem, który ustawiliśmy
przed Pałacem Prezydenckim, powinien zostać zastąpiony innym znakiem -

Najlepiej swastyką zastąpić..... będzie po kadzieli kaczej.

ab.

Data: 2010-07-13 07:03:18
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 14:55, "ab.666" <t...@nie.adres> wrote:
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in messagenews:i1fe5g$laj$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> przed Pałacem Prezydenckim, powinien zostać zastąpiony innym znakiem -

Najlepiej swastyką zastąpić..... będzie po kadzieli kaczej.

Tusk by chetnie zastapil swastyka ale chyba sie jednak nie odwazy....
ale moze komoroski ruska gwiazde tam postawi!

Data: 2010-07-13 15:12:46
Autor: PesTYcyD
Harcerze: Krzyż powinien zostać zastąpiony innym znakiem.Nie włączajcie nas w spór polityczny.
Gdybyśmy byli cywilizowanym państwem jak np USA to lokalny oddział KKK dokonałby spalenia krzyża smoleńskiego. Problem by się rozwiązał sam.

Data: 2010-07-13 06:56:29
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 15:12, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
Gdybyśmy byli cywilizowanym państwem jak np USA to lokalny oddział KKK
dokonałby spalenia krzyża smoleńskiego. Problem by się rozwiązał sam.

A po co?
Niesioloski spali z palikotem...
Nawet zapalek nie beda musieli uzywac - ich nienawisc wystarczy...

Harcerze: Krzyż powinien zostać zastąpiony innym znakiem.Nie włączajcie nas w spór polityczny.