Hardcorowa strzalaninka ;)

Data: 2010-08-14 22:46:48
Autor: Kaczysta
Hardcorowa strzalaninka ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i46lim$ufj$1tioat.net...
http://bitwaokrzyz.pl/

Zennon

Czekam na grę, w której będzie się strzelac do Gwiazdy Dawida.
AZ

Data: 2010-08-14 22:59:00
Autor: boukun
Hardcorowa strzalaninka ;)

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c6700bb$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co za różnica, te same korzenie? Jak zaczną takie stawiać w miejscach poblicznych, to będą i pewnie domalowywać sfastyki...

boukun

Data: 2010-08-15 01:52:34
Autor: Grzegorz Z.
Hardcorowa strzalaninka ;)
Dnia Sat, 14 Aug 2010 22:46:48 +0200, Kaczysta napisał(a):

[...]

Czekam aż się wreszcie nauczysz że to nie jest symbol religijny.

Podobnie jak "półksiężyc".

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-15 02:12:46
Autor: precz z PO
Hardcorowa strzalaninka ;)
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Lubisz pluć na takie symbole...ciekawe czy potrafisz napluć na
tą gwiazdkę? Śmiało i tak wszyscy wiedzą że jesteś pedałem a
nie żydem.

Data: 2010-08-16 00:32:51
Autor: Grzegorz Z.
Hardcorowa strzalaninka ;)
Dnia Sun, 15 Aug 2010 02:12:46 -0500, precz z PO napisał(a):

http://bitwaokrzyz.pl/

Zennon

Czekam na grę, w której będzie się strzelac do Gwiazdy Dawida.

Czekam aż się wreszcie nauczysz że to nie jest symbol religijny.

A ja głupi cały czas myślałem że Gwiazda Dawida to symbol religii
żydowskiej. Szkoda że wcześniej się nie zainteresowałem i sam nie sprawdziłem. Dzięki Grześ.

Ależ bardzo proszę.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 01:22:25
Autor: precz z PO
Hardcorowa strzalaninka ;)
Grzegorz Z. pisze:

A ja głupi cały czas myślałem że Gwiazda Dawida to symbol religii
żydowskiej.

Teraz już wiesz, ale nadal pozostaje pytanie, czy wystarczy
ci odwagi aby na ten symbol splunąć. No jak, udowodnisz jaki
to z ciebie odważny ateista?

> Szkoda że wcześniej się nie zainteresowałem i sam nie
sprawdziłem.

No szkoda że nie sprawdziłeś, a ostatnio zdarza ci się
to coraz częściej, wydzierasz japę na tematy których nie
rozumiesz. Czas żebyś się dokształcił na temat religii
swoich przodków :)
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Judaism/star.html

Data: 2010-08-16 15:18:32
Autor: Grzegorz Z.
Hardcorowa strzalaninka ;)
Dnia Mon, 16 Aug 2010 01:22:25 -0500, precz z PO napisał(a):

A ja głupi cały czas myślałem że Gwiazda Dawida to symbol religii
żydowskiej. Szkoda że wcześniej się nie zainteresowałem i sam nie sprawdziłem. Dzięki Grześ.

Ależ bardzo proszę.

Teraz już wiem, ale nadal pozostaje pytanie, czy wystarczy
mi odwagi aby na ten symbol splunąć.

Kto ci buty ukradł?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 22:24:41
Autor: Jaksa
Hardcorowa strzalaninka ;)

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ft09jc4hsny.lzvhiu0ll0ai$.dlg40tude.net...

> Teraz już wiem, ale nadal pozostaje pytanie, czy wystarczy
> mi odwagi aby na ten symbol splunąć.

Kto ci buty ukradł?

Co ty tak ciągle o tych butach?

A na gwiazdę Dawida mogę ci napluć, dowoli, ile chcesz.

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:40:18
Autor: Grzegorz Z.
Hardcorowa strzalaninka ;)
Dnia Mon, 16 Aug 2010 22:24:41 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Może ktoś się w końcu nad wami ulituje?

--
"Zimny Lech w nowej puszce dobrze się trzyma"

Data: 2010-08-17 01:20:00
Autor: Jaksa
Hardcorowa strzalaninka ;)

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:srw2k0jde5mc.1oa40rvyjjr6x$.dlg40tude.net...

> Co ty tak ciągle o tych butach?

Może ktoś się w końcu nad wami ulituje?

Zainspirowałeś mnie do sprawdzenia mojej szafy na buty.

Widzę 3 pary butów trekkingowych, 3 pary butów do biegania,
4 pary butów do garniturów, 2 pary butów quasi-sportowych
i kilka par kapci. Acha, jeszcze dwie pary sandałów, ale
te używam tylko w tropikach. Klapki do wody. O, i długie
kalosze! Zimowe rzeczy trzymam osobno.

Nikt mi nic nie zaiwanił. Niepotrzebnie się troskasz.

Jaksa

Data: 2010-08-17 15:56:10
Autor: Grzegorz Z.
Hardcorowa strzalaninka ;)
Dnia Tue, 17 Aug 2010 01:20:00 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Poszukaj na Youtube.

Hardcorowa strzalaninka ;)