Hardtail czy full? Sprecyzowanie tematu.

Data: 2010-03-14 14:53:03
Autor: tadek
Hardtail czy full? Sprecyzowanie tematu.
On 14 Mar, 13:55, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Postanowiłem, że na ramę przeznaczę 2000 PLN.

Jeżdżę głównie po lasach, szutr, dziurawe drogi. Lubię jak rower jest lekki
i z zacięciem sportowym (choć się nie ścigam, może kiedyś, ale
rekreacyjnie).

I teraz pytanie:

Czy lepiej kupić karbonową sztywną czy ramę amortyzowaną aluminium? Wychodzi
na to, że karbon lżejszy w tej cenie o jakieś 1,2kg! Tłumi też drgania więc
ja bym się skłaniał ku niemu. Nie miałem jednak nigdy roweru z pełnym
amortyzowaniem, ani karbonowego sztywniaka. Co byście mi polecili do 2000?

--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

skalkuluj sobie że im bardziej skomplikowany rower tym droższe koszty
serwisu i trudniej znaleźć zakład który to robi kompleksowo

Data: 2010-03-14 23:06:32
Autor: kml

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8ab8e837-569a-437e-b097-9456eaee63fcz35g2000yqd.googlegroups.com...

skalkuluj sobie że im bardziej skomplikowany rower tym droższe koszty
serwisu i trudniej znaleźć zakład który to robi kompleksowo
-- -

Fakt, ciężko się naprawia uszkodzony "carbon" :P

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-15 08:21:00
Autor: Coaster
kml wrote:

[...]

A robi sie to w... szpitalu:
http://www.rivbike.com/blogs/news_post/206

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Hardtail czy full? Sprecyzowanie tematu.