Hardtail czy full? Sprecyzowanie tematu.

Data: 2010-03-15 11:52:30
Autor: pHarry
Hardtail czy full? Sprecyzowanie tematu.
Karbon tlumi co najwyzej wibracje. Swietnie pod tym wzgledem nadaje
sie na szose z 8bar w oponach.

Zawieszenie tlumi akurat  wszystko pozostale, czyli duze i srednie
uderzenia. A na male masz mieksze opony. Ja mieszkam w gorach i dla
mnie full to wydaje sie koniecznosc. Dla Ciebie - nie jestem pewien,
zwlaszcza ze zwracasz uwage na wage. To pewnie na efektywnosc tez
bedziesz. Ale pamietaj o jednym - nawet na w miare gladkich drozkach
moze sie trafic jakas niespodziewana, ukryta (np pod liscmi) dziura.
Zawieszenie uchroni kregoslup. On podobno nie bardzo sie regeneruje.

Za 2000 to fajna, nowa rame z damperem raczej ciezko kupic, trzeba
trafic. Ale wsrod uzywanych moze sie trafic naprawde lekki jednozawias
w dobrym stanie.

Hardtail czy full? Sprecyzowanie tematu.