Harlequin w PiS. Kaczyński z Ziobro na ty.

Data: 2010-09-24 22:11:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Harlequin w PiS. Kaczyński z Ziobro na ty.
W kręgach PiS opowiada się o ostatniej rozmowie Kaczyńskiego z ojcem Tadeuszem Rydzykiem. Dyrektor Radia Maryja już po prezydenckich wyborach nie tylko przekonywał prezesa PiS, aby spojrzał na Ziobrę cieplej, ale aby pomyślał o nim jako o swoim następcy. Odwołał się do własnego przykładu. >Ja też nie jestem młody, muszę myśleć, kto po mnie przejmie radio < - opowiadał .. Polityk wysłuchał zakonnika grzecznie. >Dopuszczę go, ale jeszcze nie teraz < - powiedział".

Dopuszczę, ale nie teraz... Tak albo owak...

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8422577,Harlequin_w_PiS__Kaczynski_z_Ziobro_na_ty.html#ixzz10TnplHSv

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-25 00:08:26
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Harlequin w PiS. Kaczyński z Ziobro na ty.
Ziobro Sowiecki msciciel?
TFU!!!
RZYDZIORY ZNOWY TUTAJ
TFU!!!

Harlequin w PiS. Kaczyński z Ziobro na ty.