Harley - problem [Uwaga - dlugie]

Data: 2010-05-24 08:26:47
Autor: vIrek
Harley - problem [Uwaga - dlugie]
Witam
Użytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisał w wiadomości news:htd4cs$8fk$1inews.gazeta.pl...
Czesc!
Mam pytanie do znawcow budowy i praktyków w temacie napraw sprzetu o nazwie:
1450 FLHTC/U-I Elektra Glide Ultra Classic '2004

Takim czyms podjechal do mnie klient z prośbą o dokładne sprawdzenie i wyważenie kół, co zrobiłem; przy okazji wymieniając mu przednia oponę na nową bo była popękana.
Problem lezy w tym ze motocykl osiagajac 140 km/h zaczyna wezykowac tzn. buja nim na boki i trudno utrzymac kierownice. To ma jakas angielsko brzmiaca nazwe ale zapomnialem;)
Felgi proste, opony nowe, kola wywazane po kilka razy, nie ma luzu na wahaczu ani w glowce ramy (te lozyska byly sprawdzane przez trzy serwisy w tym jeden auoryzowany Harleya!)
Miałem identyczne objawy (VTX 1800), przy 120-140 motocykl zaczynał myszkować z coraz większą amplitudą.
Pomogła wymiana łożysk w główce na nowe. Jak wcześniej sprawdzałem kilka razy to też nie było luzu, ale po zdemontowaniu przodu i zostawieniu tylko samych półek dało się wyczuć, że skęcanie kierownicą nie odbywa się idealnie płynnie tylko w jednym miejscu jest wyczuwalny lekki opór - gdy były założone lagi i koło to tego oporu nie dało się wyczuć.

vIrek
VTX1800

Harley - problem [Uwaga - dlugie]