Harleyowe wspomnienia (uśmiechnmięte historie)

Data: 2010-09-01 11:28:59
Autor: Szuwaks
Harleyowe wspomnienia (uśmiechnmięte historie)
Witam,

Ludzie listy piszą i aż się łezka w oku kręci.
Czasem ze wzruszenia a czasem ze śmiechu.
W dziale Moto serwisu www.warszawa.pl jest umieszczonych kilka ciekawych opowiadań.
Nawet ballady harleyowe w wykonaniu harleyowca  z lat 70'.

Jeśli ktoś chciałby się podzielić swoimi wspomnieniami związanymi z motoryzacją w Warszawie lub udziałem warszawskich kręgów motocyklowych w ciekawych imprezach, serdecznie zapraszam.

Polecam dziś:
pastiż na zjazdy
http://www.warszawa.pl/Moto/800,6147,0,1,0,0-Harleyowskich_wspomnień_czar.html

list z Hamburga ze zdjęciami i balladami,
http://www.warszawa.pl/Moto/800,6137,0,1,0,0-List_od_Harleyowca_z_Hamburga.html

Harleyowcy na Zamku Królewskim
http://www.warszawa.pl/Moto/800,6129,0,1,0,0-Harleyowcy_wspierali_budowę_Zamku_Królewskiego.html

Szuwaks

Data: 2010-09-01 11:40:28
Autor: zarafiq
[...]

-- Pozdrawiam
Szuwaks

Odpowiadam bo w guglarce nie widać tego postu.
Z tego samego powodu nie tnę.

Pozdrawiam,
zarafiq

--

Harleyowe wspomnienia (uśmiechnmięte historie)