Harmonicznie topimy kapitał

Data: 2011-12-12 08:42:39
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał
odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeurusd/#disqus_thread

Data: 2011-12-15 10:21:46
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał
odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeurusd/#disqus_thread

Prawie tak samo beznadziejni jak ty Charlie ?.
Buhahahahahha ..

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 12:05:18
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał
On 12 Gru, 17:42, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeurusd/#disqus_thread

ubawili mnie analny którzy na stronie harmonika usiłują odkryć cos co
jest łatwe, proste i przyjemne, zarabianie forsy dzięki AT

jak można być takimi debilami i grać przeciwko rynkowi

najwiekszy ubaw mam z harmonika, pajacyk obstawia z uporem maniaka L,
a rynek swoje, zapierdala przeciwko niemu, każdy rynek którego dotknie

niezły ubaw, ludzie uważajcie na rekomendacje harmonika, pewne jest że
rekomendacjami i swoim bajdużeniem utopi gość Waszą kasę, ostatnio
najwiekszy cyrk pokazał nieudacznik na projekcach dot. KGHM, ciekaw
jestem w czyim interesie ????

buhahahaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2011-12-16 21:16:50
Autor: ron
Harmonicznie topimy kapitał
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): Ja pierdole, aleś ty charli cienki.
Miałem nadzieje, że tak jebiąc tych tu nieudaczników,
faktycznie coś sobą reprezentujesz, okazuje się, że ty to taki inwestor gawedziarz, jak wiekszosc tutaj.
Nie będę sie za bardzo czepiał, ale jak tam sztabki?
FW20 cię kręci,to chyba coś kapitału ubyło?
No, chyba, że portfel rozbudowałeś, co przy takiej kasie
w obrocie, możliwe jest. No. --

Data: 2011-12-16 13:23:46
Autor: Charlie delta
On 16 Gru, 22:16, " ron" <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

[...]

No.

buhahahaaaaaaaaaaaaa

kupuj złoto, dobrze Ci radzę, zobacz co działo się z walutami po ich
wyjściu z parytetu złota, zastanów się co będzie działo się z walutami
w 2012 po pierdolnięciu bolszewickiego jewro, przyjacielska rada

Data: 2011-12-16 21:58:19
Autor: ron
Harmonicznie topimy kapitał
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

buhahahaaaaaaaaaaaaa

kupuj z=B3oto, dobrze Ci radz=EA, zobacz co dzia=B3o si=EA z walutami po ic=
wyj=B6ciu z parytetu z=B3ota, zastan=F3w si=EA co b=EAdzie dzia=B3o si=EA z=
 walutami
w 2012 po pierdolni=EAciu bolszewickiego jewro, przyjacielska rada

Ja nie potrzebuje rad,  tylko stwierdzam fakty.
Myślałem, że można z tobą podyskutować, a okazuje się,
że huj, jesteś cienias.

Data: 2011-12-16 14:01:16
Autor: Charlie delta
On 16 Gru, 22:58, " ron" <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

Ja nie potrzebuje rad,  tylko stwierdzam fakty.
Myślałem, że można z tobą podyskutować, a okazuje się,

masz problem emocjonalny ? zamów kurwę, wyssie z ciebie twoje stresy
jełopie, no chyba że nie stać ciebie na lux zdziry frajerze

Data: 2011-12-16 22:04:19
Autor: ron
Harmonicznie topimy kapitał
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

masz problem emocjonalny ? zam=F3w kurw=EA, wyssie z ciebie twoje stresy
je=B3opie, no chyba =BFe nie sta=E6 ciebie na lux zdziry frajerze

Tak, to już po tobie,
ale,
może jeszcze się odbijesz.

Data: 2011-12-17 03:16:57
Autor: RynekGlobalny
On 16 Gru, 23:04, " ron" <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

> masz problem emocjonalny ? zam=F3w kurw=EA, wyssie z ciebie twoje stresy
> je=B3opie, no chyba =BFe nie sta=E6 ciebie na lux zdziry frajerze

zaczerpnięte z chmury... luźne refleksje... cytuję:

<@szuwar> ja zdalem sobie sprawe ostatnio ze spolecznosci sie tworza
wokolo wszystkiego
<@szuwar> tez chcialem cos malo istotnego kupic szlik czy inne majtki
<@szuwar> wszedlem na net zeby zobaczyc cene mniej wiecej
<@szuwar> i sie okazalo ze jest cala spolecznosc zbudowana naokolo
tego
<@szuwar> i maja fora
<@szuwar> gdzie sie wyzywaja od chujow
<@szuwar> to samo dotyczy lampki nocnej

http://www.facebook.com/rynekglobalny

Data: 2011-12-16 23:01:35
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał

Ja nie potrzebuje rad,  tylko stwierdzam fakty.
Myślałem, że można z tobą podyskutować, a okazuje się,
że huj, jesteś cienias.

Ron ale z ciebie zmierźlak ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 13:57:05
Autor: Charlie delta
[...]

panienka, pieniądz nie lubi snu, ja też i chuj ci do tego w co
wpierdalam dolce i złotówki, mam kaprys na banana GPW to łupię punkty
na banana GPW, kapiszcze pedale ?

Data: 2011-12-16 22:10:48
Autor: ron
Harmonicznie topimy kapitał
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

panienka, pieni=B1dz nie lubi snu, ja te=BF i chuj ci do tego w co
wpierdalam dolce i z=B3ot=F3wki, mam kaprys na banana GPW to =B3upi=EA punk=
ty
na banana GPW, kapiszcze pedale ?

Kapiszcze, kapiszcze, spokojnie,
lecz się szybko, to moje pieniądze,
szkoda mi ich marnować,
ale jak mają ci pomóc, zdzierze.

Data: 2011-12-16 23:10:27
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał
wpierdalam dolce i złotówki, mam kaprys na banana GPW to łupię punkty
na banana GPW, kapiszcze pedale ?

A możecie po prostu obstawić każdy swoją pozycję na rynku (skoro macie skrajne zdania ) bez tych wszystkich bluzgów i wzajemnego wyzywania się od panienek i cieniasów .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 14:14:03
Autor: Charlie delta
On 16 Gru, 23:10, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> [...]

A możecie po prostu obstawić każdy swoją pozycję na rynku (skoro macie
skrajne zdania ) bez tych wszystkich bluzgów i wzajemnego wyzywania się od

nie, po pedała trzeba nazwać pedałem

Data: 2011-12-16 23:21:10
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał
nie, po pedała trzeba nazwać pedałem

Z twojej gatki wynika, że musisz chyba strasznie przeżywać Charlie, jak wywala cię na stoplosie ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 14:26:08
Autor: Charlie delta
On 16 Gru, 23:21, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> nie, po pedała trzeba nazwać pedałem

Z twojej gatki wynika, że musisz chyba strasznie przeżywać Charlie, jak
wywala cię na stoplosie ...

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

co ty pierdolisz panienka, dzisiaj pozamykały mnie wiedźmy jak natura
nakazuje, wszystko zgodnie z planem, konie, futures i opcje w slad za
tym ndf-y na walucie

tak synek jak się zamyka pozycje w dolarze na futach sp trzeba zamknąć
zabezpieczenia na ndf-ach zeta do dolca, ale dla ciebie panienka to za
trudne buhhaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2011-12-16 14:30:53
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał
On 16 Gru, 23:26, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:

> [...]

tym ndf-y na walucie

tak synek jak się zamyka pozycje w dolarze na futach sp trzeba zamknąć

zmienić , nie zamknąć

Data: 2011-12-16 22:30:42
Autor: ron
Harmonicznie topimy kapitał
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
co ty pierdolisz panienka, dzisiaj pozamyka=B3y mnie wied=BCmy jak natura
nakazuje, wszystko zgodnie z planem, konie, futures i opcje w slad za
tym ndf-y na walucie

tak synek jak si=EA zamyka pozycje w dolarze na futach sp trzeba zamkn=B1=
=E6
zabezpieczenia na ndf-ach zeta do dolca, ale dla ciebie panienka to za
trudne buhhaaaaaaaaaaaaaaa

Aleś durny, szkoda słow.
Dobranoc dudek.

Data: 2011-12-16 23:32:15
Autor: Endriu
[...]

O tym mówisz Charlie ?.

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?t=10976&postdays=0&postorder=asc&start=660

"[...] Zwróćcie proszę uwagę, że polskie firmy korzystające z usług zabezpieczających naszych polskich banków, zabezpieczają się (handlują) fowardami i NDF-ami i straty poniesione na skutek tych transakcji stanowią podatkowe koszty uzyskania przychodu. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 22:20:28
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał
Ja pierdole, aleś ty charli cienki.
Miałem nadzieje, że tak jebiąc tych tu nieudaczników,

Masz na myśli siebie Ron ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 21:27:07
Autor: ron
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Ja pierdole, aleś ty charli cienki.
> Miałem nadzieje, że tak jebiąc tych tu nieudaczników,

Masz na myśli siebie Ron ?.

Endriu, przestań już,
nudzisz.

Data: 2011-12-16 21:27:37
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał
najwiekszy ubaw mam z harmonika, pajacyk obstawia z uporem maniaka L,
a rynek swoje, zapierdala przeciwko niemu, każdy rynek którego dotknie

Konkrety Charlie ... konkrety. Mamy rozumieć że short, no ale jaki SL i jaki TP ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Harmonicznie topimy kapitał