Harmonicznie topimy kapitał część 2

Data: 2011-12-19 09:07:26
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
Harmonik znowu daje złe rekomendacje, dzisiak kupił 2 L kgh po cenie
105,75, zająłem pozycję 2 S khg w tej cenie, zatem panienka
harmoniczna przelewasz mi kasiorę

ten rynek to gówno, zero płynności ale mam kilka S z którymi zostałem
po sesji

harmonik nie trać swoimi rekomendacjami kasy ludzkiej, wiesz że tam są
same panienki nie mające pojęcia o tradingu

harminik nie idź tą drogą buhhhhaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/19/analiza-tygodniowa-19-12-2011/#disqus_thread

Data: 2011-12-21 08:53:44
Autor: sierpniowy
Harmonicznie topimy kapitał część 2
On 19 Gru, 18:07, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
[...]

fajnie pisac na grupy, w rzeczywistosci przelew poszedł jednak w
kierunku harmonicznej panienki ...

pozdrawiam

Data: 2011-12-21 11:28:45
Autor: Charlie delta
wrote:

> [...]

>http://www.harmonictrading.pl/2011/12/19/analiza-tygodniowa-19-12-201...

fajnie pisac na grupy, w rzeczywistosci przelew poszedł jednak w

niestety nie , zobacz transakcje z 20 grudnia, kupno po 2 sztuki,
kilkanascie transakcji, przy jakich cenach były rano , do południa
duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2011-12-21 20:41:16
Autor: Archangell
Harmonicznie topimy kapitał część 2
niestety nie , zobacz transakcje z 20 grudnia, kupno po 2 sztuki,
kilkanascie transakcji, przy jakich cenach były rano , do południa
duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tak tak Tomi. Tylko że harmonic podaje pozycje na bieżąco a Ty jak zwykle po fakcie.

Arch

Data: 2011-12-22 06:12:59
Autor: Charlie delta
On 21 Gru, 20:41, "Archangell" <robercisk...@op.pl> wrote:
[...]

jednak różnimy się, harmonik skasował pozycję kasując groszę, ja
trzymam L

Data: 2011-12-22 19:07:16
Autor: ron
Harmonicznie topimy kapitał część 2
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

jednak r=F3=BFnimy si=EA, harmonik skasowa=B3 pozycj=EA kasuj=B1c grosz=EA,=
 ja
trzymam L

Ale cieniutki jestes czarli, rajdu już nie bedzie, lap te swoje grosiki poki czas.

Data: 2011-12-22 12:30:57
Autor: Charlie delta
On 22 Gru, 20:07, " ron" <ron...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> trzymam L

Ale cieniutki jestes czarli, rajdu już nie bedzie, lap te swoje grosiki poki

korzystałeś z usług psychiatrów ?

Data: 2011-12-21 20:42:58
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał część 2
niestety nie , zobacz transakcje z 20 grudnia, kupno po 2 sztuki,
kilkanascie transakcji, przy jakich cenach były rano , do południa
duże obroty buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tak Charlie wiemy to juz wszyscy dookoła łącznie z Ronem. Jestes najlepszy Charli i nigdy się nie mylisz. Zawsze do przodu.

Tak trzymaj....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-26 11:09:13
Autor: Charlie delta
wrote:
[...]

jutro zaczyna się jazda na miedziaku panienki
buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji

Data: 2011-12-28 07:54:08
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
wrote:

> [...]

>http://www.harmonictrading.pl/2011/12/19/analiza-tygodniowa-19-12-201...

jutro zaczyna się jazda na miedziaku panienki

no jest nieźle panienki, zgodnie z przyjętym założeniem, buhahahahaa i
dzieki za przelewy z koni na miedziance:)

z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji

Data: 2012-01-02 10:27:39
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
wrote:

> [...]

dzieki za przelewy z koni na miedziance:)

> z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

spokojnie rośniemy, należy podnosić panienki SL, krótko mówiąc kolejną
rekomendację harmonika wydymaliśmy buhahahahaha

Data: 2011-12-28 08:40:41
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
u harmonika ludzie wołają "larum" wtopili na potęgę buhahahaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/21/brent-oil-wig20-fw20h12-pkobp-pkn-orlen-21-12/#disqus_thread

parę cytatów buhahaha bezradnych panieniek:

james: Panie Pawel a co z Gant ? kupiłem już dawno jak Pan pisał i
prawie przez pół jest ? dlaczego ? kiedy to się odbije ?

paweł, domaga się kolejnej błędnej rekomendacji buhahahah:

 Pawle,

" Kolejny wpis w dniu 27.12. a jutro wpis z życzeniami "

CZEKAMY !
Wszystkiego dobrego po Świętach i już czas na up, zgodnie z Twoją
prognozą

dramatyczne wezwanie, a harmonik milczący !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

drK: Pawle kiedy pójdziemy mocno w górę ?

koniec cytatów

ja pir..... ale czad zdesperowanego ludu
buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Harmonicznie topimy kapitał część 2