Harmonicznie topimy kapitał część 2

Data: 2011-12-26 11:09:13
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
On 19 Gru, 18:07, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
Harmonik znowu daje złe rekomendacje, dzisiak kupił 2 L kgh po cenie
105,75, zająłem pozycję 2 S khg w tej cenie, zatem panienka
harmoniczna przelewasz mi kasiorę

ten rynek to gówno, zero płynności ale mam kilka S z którymi zostałem
po sesji

harmonik nie trać swoimi rekomendacjami kasy ludzkiej, wiesz że tam są
same panienki nie mające pojęcia o tradingu

harminik nie idź tą drogą buhhhhaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/19/analiza-tygodniowa-19-12-201...

jutro zaczyna się jazda na miedziaku panienki
buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji

Data: 2011-12-28 07:54:08
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
wrote:

> [...]

>http://www.harmonictrading.pl/2011/12/19/analiza-tygodniowa-19-12-201...

jutro zaczyna się jazda na miedziaku panienki

no jest nieźle panienki, zgodnie z przyjętym założeniem, buhahahahaa i
dzieki za przelewy z koni na miedziance:)

z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji

Data: 2012-01-02 10:27:39
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
wrote:

> [...]

dzieki za przelewy z koni na miedziance:)

> z tego co wiem to harmonik nie ma pozycji- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

spokojnie rośniemy, należy podnosić panienki SL, krótko mówiąc kolejną
rekomendację harmonika wydymaliśmy buhahahahaha

Harmonicznie topimy kapitał część 2