Harmonicznie topimy kapitał część 2

Data: 2011-12-28 08:40:41
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 2
u harmonika ludzie wołają "larum" wtopili na potęgę buhahahaaaaaaaaaa

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/21/brent-oil-wig20-fw20h12-pkobp-pkn-orlen-21-12/#disqus_thread

parę cytatów buhahaha bezradnych panieniek:

james: Panie Pawel a co z Gant ? kupiłem już dawno jak Pan pisał i
prawie przez pół jest ? dlaczego ? kiedy to się odbije ?

paweł, domaga się kolejnej błędnej rekomendacji buhahahah:

 Pawle,

" Kolejny wpis w dniu 27.12. a jutro wpis z życzeniami "

CZEKAMY !
Wszystkiego dobrego po Świętach i już czas na up, zgodnie z Twoją
prognozą

dramatyczne wezwanie, a harmonik milczący !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

drK: Pawle kiedy pójdziemy mocno w górę ?

koniec cytatów

ja pir..... ale czad zdesperowanego ludu
buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Harmonicznie topimy kapitał część 2