Harmonicznie topimy kapitał część 3

Data: 2011-12-29 13:34:04
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
chyba jestem pijany bo spadłem z fotela buhahahahahaha

gosciu o nicku Adam11, podsumował towarzystwo grupujące się wokoło
harmonika, cytuję :

"Czy to forum dawców kapitału? "

ja pierdolę samo sedno

wypadało mi tylko stwierdzić że dają kapitał leszczyny jak rasowe
sucze du....y, zapewne harmonik za chwilę wytnie nasze posty, trudno

harmonik dzisiaj zmienił view na rynki, do dzisiaj wszystko rosło, od
dzisiaj wszystko ma spadać buhahahahaha

http://www.harmonictrading.pl/2011/12/29/charakterystyczne-podobienstwa/#disqus_thread

Data: 2012-02-20 08:44:16
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
Dawcom od harmonika wali już w dekiel

..niejaki Armithrone pisze

"dołek usdpln wypadnie między 2.39  a  2.52 - to narazie gdybanie
jednak, bardziej mnie data interesuje, pozdrawiam "

przewodnik dawców wturuje, cytuję:

"Armithrone
Witam
Przyglądam się tej parze bardzo uważnie :). Do lata i jesieni daleka
droga, ale jesteśmy w jednej drużynie widzę."

no wali w dekiel buhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-02-20 08:45:29
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
sam przewodnik nie jest lepszy, dzisiaj pisze buhahahahaaaaaaaaaaaa

Zbadałem też EURUSD w długim terminie i w mojej ocenie trwająca od
13.01.2012 fala wzrostowa potrwa do października 2012 roku.

panienki uważajcie na ludzkie szaleństwo

Data: 2012-03-06 10:35:28
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
On 20 Lut, 17:45, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
[...]

Harmoniczny, znowu mnie zablokowałeś, opdpowiem ci tutaj:

 pzryczyna jest prosta chuja charliego który jest geniuszem czyli mnie
nikt zawstnych panienek nie lubi, bo panienki są walone w dupsko przez
Pan Rynek, ruchane na całego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2012-03-07 08:59:50
Autor: Endriu
Harmonicznie topimy kapitał część 3
pzryczyna jest prosta chuja charliego który jest geniuszem czyli mnie

Taki sobie samozwańczy geniusz ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-22 13:33:14
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
 w dniu dzisiejszym niejaki jankiel pyta Harmonika, cytuję:

"Pawle piszesz że stoisz na 23011 dodajesz uzasadnienie dla czego tam
i....... za godzinkę bach zakup po 2336 !
Jak to rozumieć ??? o co chodzi ??? "

koniec cytatu

odpowiem za Harmonika:

facet oszalał chyba, w grudniu chciał sprzedawać dołek, teraz chce jak
oszalały kupować szczyt, dla kogo on pracuje i dlaczego chce utopić
panienki ?

Zaprawdę Harmonik, n ie idź tą drogą, kubeł zimnej wody na dekiel
buhahahaha

Data: 2012-02-23 08:57:17
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
ponieważ kulega harmonic czyli przewodnik stada dawców uwielbia
kasować moje posty, przeniosę część naszej korespondencji tutaj

nieznoszący bezlitosnej krytyki harmonic pisze do mnie ( jako
bezlitośnie recenzującego jego pogrywanie wbrew trendowi), cytuję :

Masz jeszcze tyle siły by po pracy w " dealingu" :) pisać takie
bzdury, człowieku idź na to forum o którym tu piszesz. Zresztą już
wkrótce się Ciebie pozbędę by nie tracić czasu i energii na usuwanie
Twoich wydumanych wypocin. Masz jeszcze kilka dni.

moja odpowiedź prostego wsioka (wsiok to JA )

harmonic uwierz mi będę ciebie komentował do końca świata i jeden
dzień dłużej buhahahaha, jesteś egzemplarzem nie do podrobienia,
generalnie ludzie uczą się gry, robią postępy, ty sprzedajesz dołki i
kupujesz szczyty w sposób dla coraz wiekszej grupy osób niezrozumiały,
nie można być takim beztalenciem, po prostu nie można buhahaha, wróć
chłopie do swoich ubezpieczeń w ingu i daj sobie luz z trajdem
buhahahaha

koniec cytatu

mam nadzieję że harmonic odda swój kapitał w ciągu kilku miesięcy i
nie będzie trzeba się zajmować szaleńczymi projekcjami spadków w
dołkach i wzrostów na szczycie buhahahahaha w jego wykonaniu, czego
Tobie harminiczny traderze życzę z całego serca

najgorsze że utopisz też kapitał wpatrzonych w ciebie dawców z Twojego
stadka buhahahahaha, szkoda ich

Data: 2012-02-24 20:59:21
Autor: kc
Harmonicznie topimy kapitał część 3
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
mam nadziej=EA =BFe harmonic odda sw=F3j kapita=B3 w ci=B1gu kilku miesi=EA=
cy i
nie b=EAdzie trzeba si=EA zajmowa=E6 szale=F1czymi projekcjami spadk=F3w w
do=B3kach i wzrost=F3w na szczycie buhahahahaha w jego wykonaniu, czego
Tobie harminiczny traderze =BFycz=EA z ca=B3ego serca

najgorsze =BFe utopisz te=BF kapita=B3 wpatrzonych w ciebie dawc=F3w z Twoj=
ego
stadka buhahahahaha, szkoda ich

Czarli, potrzeba ci trochę pokory, rynek cię jej nauczy. Co prawda nie życzę ci tego, ale po twoich wpisach widzę, że to nieuchronne.
Jesteśmy teraz w fazie tzw. "korekty" (skąd ta nazwa? ktoś wie?). Korekta wg mnie to nic innego jak próba obejścia ważnego oporu (lub wsparcia).
Wg mnie tym razem udana, chociaż 6 sesji temu Wig spadł trochę pod kreskę (tak, sześć, a nie dwie, chociaż 41307,89 > 41258,14). Ta sama kreska na poniedziałek to 41476,5. pozdrawiam
kc

Data: 2012-02-25 14:51:35
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
poniżej cytuję skutek rekomendacji harmonika:

cytuję wpis gościa ze stada dawców:

Witaj Pawle,
Na wstępie wielkie dzięki za wspaniałego bloga, mało co się udzielam
ale za to regularnie czytam. Proszę o analizę DSS, jestem już na
sporym minusie i jak tak dalej pójdzie to mnie kobieta z domu wyrzuci,
a może czekać do maja, mam spory kłopot.
Pozdrawiam

koniec cytatu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-02-26 17:58:36
Autor: kc
Harmonicznie topimy kapitał część 3
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
poni=BFej cytuj=EA skutek rekomendacji harmonika:

cytuj=EA wpis go=B6cia ze stada dawc=F3w:

Witaj Pawle,
Na wst=EApie wielkie dzi=EAki za wspania=B3ego bloga, ma=B3o co si=EA udzie=
lam
ale za to regularnie czytam. Prosz=EA o analiz=EA DSS, jestem ju=BF na
sporym minusie i jak tak dalej p=F3jdzie to mnie kobieta z domu wyrzuci,
a mo=BFe czeka=E6 do maja, mam spory k=B3opot.
Pozdrawiam

koniec cytatu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ależ tu nie ma nic o tym, że wszedł w DSS na podstawie rekomendacji harmonika. Wszedł i szuka teraz u niego ratunku. Gdyby spytał mnie powiedziałbym mu, że przy podwójnym szczycie na tym papierze na 23.75, ma spore szanse spaść na 5,05. Ale niech nie sugeruje się tym co ktoś pisze w internecie, czy to jest harmonik, charlie czy kc.

pozdrawiam
kc

Data: 2012-03-05 10:12:07
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
Ponieważ harmoniczny nieuk cenzuruje mnie zamieszczę tutaj przesłanie
do niego:

harmoniczny, nie martwi mnie to, martwie się że wyprowadzisz na
manowce panienki (z pewnymi wyjątkami: baran, mart, dadzą sobie radę)..

przyslę ci OMC (o mało co - jak mawiają na mojej wsi ) traderze kartkę
ze stemplem okolicznosciowym z Wall Street, wiem że dojdzie, ponieważ
umieszczę adres nadawczy: nieuk harmoniczny, Poland
buhahahahhaaaaaaaaa

nie rozumiem jak po tylu latach "gry" nie zrobiłeś postępu, żadnego,
to prawdziwa grecka tragedia

Data: 2012-03-05 12:20:46
Autor: Charlie delta
On 26 Lut, 18:58, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

spore szanse spaść na 5,05. Ale niech nie sugeruje się tym co ktoś pisze w
internecie, czy to jest harmonik, charlie czy kc.

Harmoniczny w panice kasuje moje posty zatem powtórzę

sa łatwe pieniądze

po wystawieniu drogich OW20O2200

Data: 2012-03-06 09:45:56
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
harmoniczny niezły dowcip panienka sypnął ci się, cytuję:
"Pan Wojtek korzysta z analogii przede wszystkim, ja przede wszystkim
z geometrii i łączę kilka rynków,'

Jak otworzyłeś buhahah dzisiejszy dzień?

USDPLN krótka

konie na bananie długie

EURUSD długie

czy mam jebnąć ze smiechu buhahahahahahaaaaa, na wszelki wypadek
zamieszczę to pytanie na biznes .wgpw

jak to jest po 3kroś Pan Rynek wydymał ciebie panienka harmoniczna
dzisiaj

przecież ty łykasz tylko 100-punktowe buhahaha trendy, ale jako stop
loss buhahahahaha

aleś mnie ubawił harmoniczny

Data: 2012-03-06 10:06:39
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 3
co mam zrobić jak widzę poważnego zdałoby się faceta który
kompromituje się, w grudniu waliłem harmoniczny słowami w twój łeb
żebyś nie piździł o krótkich, teraz powtórka z rozrywki, ty bredzisz o
strzłkach do nieba a ja muszę ostrzegać ludzi przed twoim
szaleństwem !!!!!!!!!!!!!!!!

Harmonicznie topimy kapitał część 3