Harmonicznie topimy kapitał część 4

Data: 2012-03-06 09:53:05
Autor: Charlie delta
Harmonicznie topimy kapitał część 4
harmoniczny niezły dowcip panienka sypnął ci się, cytuję:
"Pan Wojtek korzysta z analogii przede wszystkim, ja przede wszystkim
z geometrii i łączę kilka rynków,'

Jak otworzyłeś buhahah dzisiejszy dzień?

USDPLN krótka

konie na bananie długie

EURUSD długie

czy mam jebnąć ze smiechu buhahahahahahaaaaa, na wszelki wypadek
zamieszczę to pytanie na biznes .wgpw

jak to jest po 3kroś Pan Rynek wydymał ciebie panienka harmoniczna
dzisiaj

przecież ty łykasz tylko 100-punktowe buhahaha trendy, ale jako stop
loss buhahahahaha

aleś mnie ubawił harmoniczny

kolego harmoniczny, moja dobra rada:

harmoniczna, walnij jeszcze parę strzałek w niebo, tak dla kurażu
buhahahaha, tylko uważaj może przez te strzały straciłeś zdolność
realnego postrzegania swiata,

Data: 2012-03-06 20:32:43
Autor: Archangell
[...]

http://www.harmonictrading.pl/portfel-rynek-terminowy/

1. Kapitał początkowy - 50.000 zł - 24.10.2011
Kapitał 60655 zł - 21,31 %

05.03 3L 2287

90% i tak nie ma takich wyników, wiec może przestań się czepiać Harmonica.

Arch

Data: 2012-03-06 21:55:57
Autor: george
Harmonicznie topimy kapitał część 4
zacznij publikowac swoje wypociny. zobaczymy.

george

Harmonicznie topimy kapitał część 4