Harmonogram przenoszenia Ksiag Wieczystych - Mikołów

Data: 2012-01-27 20:35:02
Autor: kw
Harmonogram przenoszenia Ksiag Wieczystych - Mikołów
Prosze o wskazanie rozporzadzenia, ktore miala ustalac harmonogram przenoszenia Ksiag Wieczystych dosystemi informatycznego.
Dotychczas wszedzie gdzie szukalem znajdowalem.
W Mikolowie co drugiej ksiegi nie przeniesiono!

Data: 2012-01-27 22:45:09
Autor: Kris
Harmonogram przenoszenia Ksiag Wieczystych - Mikołów
Użytkownik "kw"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f22fc66$0$1261$65785112@news.neostrada.pl...

Proszę o wskazanie rozporzadzenia, ktore miala ustalac harmonogram
przenoszenia Ksiag Wieczystych dosystemi informatycznego.
Dotychczas wszedzie gdzie szukalem znajdowalem.
W Mikolowie co drugiej ksiegi nie przeniesiono!

A jak będziesz miał harmonogram to myślisz że łatwiej znajdziesz?;)

Data: 2012-01-28 00:02:42
Autor: kw

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał w wiadomości news:jfv5t5$kjj$1inews.gazeta.pl...

| A jak będziesz miał harmonogram to myślisz że łatwiej znajdziesz?;)

Nie ale mysle ze to nie przypadek ze w Mikolowie co druga ksiega nie jest przeniesiona skoro w innych osciennych miastach jest inaczej.
W innych miastach nawet raz mi sie nie zdarzylo zeby ksiego nie bylo a ti mam kilka takich ktorych nie ma.

Data: 2012-01-31 22:40:10
Autor: Darek
W dniu 2012-01-27 20:35, kw pisze:
[...]

Tu masz stan przeniesienia http://bip.ms.gov.pl/pl/rejestry-i-ewidencje/nowa-ksiega-wieczysta/download,417,0.html
Nie jest to jedyny wydział, w którym nie wszystkie księgi są już zmigrowane.

Darek

Harmonogram przenoszenia Ksiag Wieczystych - Mikołów