Haro - co to jest warte?

Data: 2018-06-19 19:02:15
Autor: Maciek
Haro - co to jest warte?

Czołem,

Czy używany MTB marki Haro z aluminiową ramą jest wart uwagi (dla amatora),
czy to jakiś marketowy badziew? Osprzęt jest typowy dla dolnej półki z
wyjątkiem piast Deore.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-06-20 23:06:29
Autor: Yogi\(n\)
Haro - co to jest warte?

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p94uab8k5c7c$.15lkt3wzrf3a2$.dlg40tude.net...

[...]

Oglądałem kiedyś przed zakupem z siostrą. Całkiem zgrabny i ładnie zrobiony, siostra jednak wybrała marina. Były dość podobne (hydroformowane ramy, jakieś romboidalne przekroje itp.) Prawdopodobnie ramy pochodziły z tej samej fabryki, ale nie dociekaliśmy aż tak szczegółowo. Marin miał trochę lepszy osprzęt, a ceny były podobne. Dodam tylko, że w sklepie było ze 30 marinów i jeden haro (plus cube, kellysy i inne meridy). Potraktowaliśmy go bardziej jako ciekawostkę, niż konkretny wybór - porównując osprzęt z innymi wypadał po prostu drogo.
Potem chyba nigdy nie spotkałem tej marki w Polsce, a trochę czasu minęło od tych zakupów.

--
Yogi(n)

Haro - co to jest warte?