Harpagan 42

Data: 2011-10-18 11:53:50
Autor: Ryszard Mikke
Harpagan 42
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
Zapraszam na spojrzenie na t=B1 znan=B1 imprez=EA oczami debiutanta. Warunk=
na trasie mocno da=B3y w ko=B6=E6, co wida=E6 cho=E6by po wynikach najlepsz=
ych:
http://wilk.bikestats.pl/

A jako, =BFe na tej trasie zupe=B3nie mi pad=B3y klocki w tylnym hamulcu, a
w przednim ju=BF niewiele im =BFycia pozosta=B3o - prosz=EA o jakie=B6 typy=
tej mierze. Hamulce Shimano M445, a zale=BFy mi na d=B3ugim =BFyciu klocka =
sensownym hamowaniu na mokro, najlepiej bez piszczenia. Czy np.
KoolStopy D620 to propozycja warta swojej ceny?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Na kazda pogode, to najlepiej mi sie sprawdzila chinszczyzna pod marka
"stop'n'go". Trzykolorowe, wszystkie kolory szarobure. Wyglada dosc oblesnie,
ale hamuje dobrze. Czerwone koolstopy hamuja tak samo, ale ani mi, ani
serwisowi nie udalo sie ich ustawic tak, zeby nie piszczaly straszliwie.
Trzykolorowe klocki na kazda pogode od bodajze Accenta (a w kazdym razie cos z
grupy Velo) hamuja slabiej od obu i piszcza mniej od koolstopow, za to
najlatwiej je dostac w Warszawie - mam je w tej chwili.

--
rmikke

Data: 2011-10-18 11:55:56
Autor: Ryszard Mikke
Harpagan 42
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

grupy Velo) hamuja slabiej od obu i piszcza mniej od koolstopow, za to
najlatwiej je dostac w Warszawie - mam je w tej chwili.

A przepraszam, Wy zdaje sie o tarczowkach, a ja o V-brake...

--
rmikke

Data: 2011-10-21 19:31:40
Autor: Krzysztof Olszak
Harpagan 42
W dniu 2011-10-18 13:55, Ryszard Mikke pisze:

A przepraszam, Wy zdaje sie o tarczowkach, a ja o V-brake...

Nic nie szkodzi. Tak informacja też się przyda. Jeszcze nie wszyscy jeżdżą z tarczowymi.

Krzysztof

Harpagan 42