Harpagan 43

Data: 2012-04-23 06:25:45
Autor: Wilk
Harpagan 43
Data: 2012-04-23 14:33:33
Autor: rmikke
Harpagan 43
On Monday, April 23, 2012 3:25:45 PM UTC+2, Wilk wrote:
Zapraszam na moją relację i parę fotek z 43 Harpagana:
http://wilk.bikestats.pl/688051,Harpagan-43.html#comments
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Gratulacje :D

Drobna uwaga do opisu: "Nie mógł mi jutro towarzyszyć" zgrzyta w uszach. "Następnego dnia".

Data: 2012-04-23 16:28:15
Autor: Ignac
Harpagan 43
Wilk <m-wolff@wp.pl> Moje gratulacje

 Ignac

Data: 2012-04-27 08:23:10
Autor: Ignac
Harpagan 43

I trochę łyk-endowo pewna relacja z wyścigu:

http://cheevara.bikestats.pl/index.php?category=18165

 Ignac

Data: 2012-04-27 20:20:10
Autor: biodarek
Harpagan 43
W dniu 2012-04-27 10:23,  Ignac pisze:

I trochę łyk-endowo pewna relacja z wyścigu:

http://cheevara.bikestats.pl/index.php?category=18165

Jest tam gdzieś o Harpaganie?
Z wierzchu nie widzę, a głębiej nie chce mi się zaglądać, bo nie trawię takiego języka.

--
biodarek

Data: 2012-04-30 04:27:53
Autor: Wilk
Harpagan 43
On 27 Kwi, 20:20, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Jest tam gdzieś o Harpaganie?
Z wierzchu nie widzę, a głębiej nie chce mi się zaglądać, bo nie trawię
takiego języka.

To jest akurat relacja z maratonu w Choszcznie, więc nie bardzo wiem
jaki ma związek z tym wątkiem. Maratony to zupełnie inne imprezy od
rajdów na orientację, tam się liczy tylko siła "rowerowa", a w
zawodach na orientację wcale nie zawsze wygrywają ci najmocniejsi,
trzeba jednak umieć poprawnie nawigować, trzeba mieć sensowny (i
elastyczny) plan na trasę itd