Harry Potter - matko, ależ gniot...

Data: 2010-12-01 20:49:37
Autor: rs
Harry Potter - matko, ależ gniot...
On Wed, 1 Dec 2010 22:07:16 +0100, "Marcin N"
<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Uff, cóż to był za wieczór.
Fanem nie jestem, ale wszystkie części oglądałem kilka razy jednym okiem z córką.
Są do obejrzenia jako filmy dla młodzieży. Tymczasem ten najnowszy - lipa straszna. Dla dzieci zdecydowanie za ponury i zbyt przerażający, a dla mnie - przeraźliwie nudny. Łażą po lasach, gadają, gadają, gadają, czasem machną różdżką. Podobno ostatnia część książki ocieka akcją. Film nie. Po co dzielili książkę na dwie części? Oczywiście dla pieniędzy, ale widzę sporą szansę, że Naprawdę Ostatnia Część filmu zrobi klapę. Twórcy na to zasługują.

ciekawe czy bedzie jakis pozytywny glos na temat tego filmu? chyba
tylko na Buzdygana mozna liczyc. <rs>

Data: 2010-12-02 12:18:42
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 02.12.2010, o godzinie 02.49.37, na pl.rec.film, rs napisał(a):

ciekawe czy bedzie jakis pozytywny glos na temat tego filmu? chyba
tylko na Buzdygana mozna liczyc. <rs>

A jaki jest Twój?
Zaraz się wybieram z całą rodziną, więc muszę się nastawić jak najgorzej.
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*