Harry Potter - matko, ależ gniot...

Data: 2010-12-02 11:54:19
Autor: DP
Harry Potter - matko, ależ gniot...
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl
Uff, cóż to był za wieczór.
Fanem nie jestem, ale wszystkie części oglądałem kilka razy jednym okiem z córką.
Są do obejrzenia jako filmy dla młodzieży.

coś ci się pomyliło

jak pierwsza część była w kinach to ja byłem tzw. młodzieżą

i mało mi mózg się nie ugotował na projekcji

widziałem też 2 kolejne i każda następna była nie co lepsza [mniej dziecinna, z uwagi na to, że bohaterowie po prostu dorastają]

implikowanie, że jedynka jest dla młodzieży jest po prostu śmieszne

DP

Harry Potter - matko, ależ gniot...