Hartek moim slepym okiem :)

Data: 2009-06-16 23:15:27
Autor: Kryhu
Hartek moim slepym okiem :)
Hej

Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)

http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009

Kilku fotek nie pamiętam żebym popełnił w związku ze spożyciem, a skoro nawet ja się tam gdzieś w kadrze zaplątałem to znaczy że coś w tym musi być ;)

Dzięki raz jeszcze, za rok też przyjadę :)

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-06-17 07:19:28
Autor: Rafal K
Hartek moim slepym okiem :)
Kryhu pisze:
[...]

no, to tera chociaz nikogo nie znam ni chuja ....
powiedz mi jakiego uzywales aparata ze przy 6400 nie zostawia ziarenkuf, he ?
no i obiektyf ?
a zeby nie bylo, to jakom rozmiarufke ma ta opona na plocie ?

G ni

Data: 2009-06-17 09:45:36
Autor: Kryhu
Hartek moim slepym okiem :)
Rafal K pisze:

Hej

no, to tera chociaz nikogo nie znam ni chuja ....

No, prawie same krzywe gęby ;)
Na zdjęciu 036 to nawet moja się trafiła

powiedz mi jakiego uzywales aparata ze przy 6400 nie zostawia ziarenkuf, he ?

Nikon D700

no i obiektyf ?

Nikkor 24-70/2.8 i Sigma 50/1.4

a zeby nie bylo, to jakom rozmiarufke ma ta opona na plocie ?

A to nie wiem ;P

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-06-17 08:00:43
Autor: Spider A.J.
Hartek moim slepym okiem :)

"Kryhu" <krystian.s@perfekt.pl> wrote

Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)

No Kryhu, szacun!
Jedo do czego moglbym sie troszeczke
przyczepic to naprawde czasem warto
poprawic kadr cropiac go w PS.
Oby wiecej takich zdjec.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-17 09:53:13
Autor: Kryhu
Hartek moim slepym okiem :)
Spider A.J. pisze:

Hej

Jedo do czego moglbym sie troszeczke
przyczepic to naprawde czasem warto
poprawic kadr cropiac go w PS.

Nie da się ukryć że masz rację :)
Biegam ostatnio z jęzorem do ziemi, a chciałem jednak coś wrzucić.

Oby wiecej takich zdjec.

Dzięki :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-06-17 08:51:16
Autor: Magic
Hartek moim slepym okiem :)
Kryhu pisze:
Hej

Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)

http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009

Z ilu ogółem to selekcja ? Wiesz, tak gwoli dyskusji parę wątków niżej ... ;)

Poza tym jesteś jedynym znanym mi fotografem który potrafi zrobić zdjęcie na którym Albercik wygląda na trzeźwego :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-17 09:19:07
Autor: Viking
Hartek moim slepym okiem :)

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1a3so$fva$1wueska.motocykle.org...
Kryhu pisze:
Hej

Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)

http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009

Z ilu ogółem to selekcja ? Wiesz, tak gwoli dyskusji parę wątków niżej
.... ;)

Poza tym jesteś jedynym znanym mi fotografem który potrafi zrobić
zdjęcie na którym Albercik wygląda na trzeźwego :)

V-tkacy,;)
No Magic z ust mnie to wyjołeś:)
Ten Krychu to czarodziej obiektywa;)

Pozdr.
Tomek
P.S.
Krychu szacun jak zwykle.:)
Ale żeś dał Ty komuś swój aparat do ręki? ;)

Data: 2009-06-17 09:42:01
Autor: Kryhu
Hartek moim slepym okiem :)
Viking pisze:

Hej

Z ilu ogółem to selekcja ? Wiesz, tak gwoli dyskusji parę wątków niżej
... ;)

Hyhy, było tego ze 3x więcej ale sporo to serie przy ruchomych obiektach, np. szybki Drutek na rowerze ;)
Sporo też było do skasowania eksperymentów osób podbierających mi aparat. Nie pamiętam już kto ale ktoś np. złapał za grip i zanim się zorientował że tam też jest drugi spust to poleciało za 20 klatek przedstawiających nawierzchnię parkingu, myhyhy

Ale żeś dał Ty komuś swój aparat do ręki? ;)

A tak jakoś jak se wypiłem to mi czujność zaczęła szwankować
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-06-17 12:02:16
Autor: Magic
Hartek moim slepym okiem :)
A tu moje. Mało i z telefonu ale zawszeć. Taki Dafca np dzięki temu przypomniał sobie po czym jebie go reka.

http://picasaweb.google.pl/Magic2OOzone/Hartek2009Male#

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-17 21:02:06
Autor: (pj)
Hartek moim slepym okiem :)
Data: 2009-06-17 23:45:15
Autor: Kryhu
Hartek moim slepym okiem :)
(pj) pisze:

Hej

http://picasaweb.google.com/jd15c27/8RR_Hartek2009#

Hmmm, nie przypminam sobie żebym w takim kapeluszu chodził, ani chybi fotomontaż ;P
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-06-18 08:17:27
Autor: gildor
Hartek moim slepym okiem :)
Kryhu pisze:
(pj) pisze:
http://picasaweb.google.com/jd15c27/8RR_Hartek2009#

Hmmm, nie przypminam sobie żebym w takim kapeluszu chodził, ani chybi fotomontaż ;P

pewnie taaaak, montaż pigwy ze spirytusem.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-18 09:41:59
Autor: Arni
Hartek moim slepym okiem :)
Kryhu pisze:
(pj) pisze:

Hej

http://picasaweb.google.com/jd15c27/8RR_Hartek2009#

Hmmm, nie przypminam sobie żebym w takim kapeluszu chodził, ani chybi fotomontaż ;P

nie Ty jeden czegos nie pamietasz ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-17 23:41:54
Autor: Jacek Różański
Hartek moim slepym okiem :)
Kryhu pisze:
[...]

Komplet niekompletny, nie ma jubilatki!

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740
>impossibility is only one of the possibilities

Hartek moim slepym okiem :)