Hartman: "Metafizyczne bajki o prawie naturalnym"

Data: 2013-01-29 06:46:06
Autor: jan kowalski
Hartman: "Metafizyczne bajki o prawie naturalnym"
Hartman: "Metafizyczne bajki o prawie naturalnym"
http://hartman.blog.polityka.pl/2013/01/26/zwiazki-partnerskie-czarne...

Juz wiemy dla kogo pracujesz, 60mld sie marzy, a ty podstepny
dziubasku.
Grzes nasz kochany zawsze jednostronny. Ze ja dopiero teraz skumalem.
Ps. jak tam u Was postepy z hololoko? Ile Ci placa na godzine?

Data: 2013-01-29 15:57:22
Autor: u2
W dniu 2013-01-29 15:46, jan kowalski pisze:
[...]

Przeca od dawna wiadomo bylo kim jest zgrzesiu :-)

Hartman: "Metafizyczne bajki o prawie naturalnym"