Hasło karty SIM

Data: 2010-09-21 13:26:09
Autor: woohoo
Hasło karty SIM
Witam,
mam problem z zapomnianym hasłem blokującym obce karty SIM.
Pacjentem jest Toshiba G900.
Czy da się coś z tym zrobić?

--
wO.Ă´hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-09-21 12:31:01
Autor: Waldek Godel
Hasło karty SIM
Dnia Tue, 21 Sep 2010 13:26:09 +0200, woohoo napisał(a):

Witam,
mam problem z zapomnianym hasłem blokującym obce karty SIM.
Pacjentem jest Toshiba G900.
Czy da się coś z tym zrobić?

Najlepiej zapytać właściciela telefonu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-21 13:36:30
Autor: woohoo
Hasło karty SIM
W dniu 2010-09-21 13:31, Waldek Godel pisze:
Najlepiej zapytać właściciela telefonu.

Ja nim jestem. Telefon przeleżał trochę w szufladzie, po czym został sprzedany. Gdybym miał go w rękach, to bym może w końcu trafił na właściwe, bo coś mi się przypomina, ale ma go już kupujący, a nie chcę mu wysyłać zestawu wszystkich moich haseł...

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-09-21 16:33:56
Autor: Maseł
Hasło karty SIM
On 2010-09-21 13:36, woohoo wrote:
[...]

To niech ci go odeslen na twoj koszt, ty go odblokujesz, dolozysz
gadgeta jakowegos, odeslesz i bedzie git...

Pozdro

Maseł

Data: 2010-09-21 17:42:00
Autor: woohoo
Hasło karty SIM
W dniu 2010-09-21 16:33, Maseł pisze:
To niech ci go odeslen na twoj koszt, ty go odblokujesz, dolozysz
gadgeta jakowegos, odeslesz i bedzie git...

Najpierw wolałbym się dowiedzieć, czy np. wgranie świeżego firmware'u nie załatwi sprawy.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-09-22 11:48:02
Autor: Adramelech
Hasło karty SIM
woohoo <2kolaCHW@DSinteria.pl> Odpowiedz na news:i7ajo9$at8$1inews.gazeta.pl:

[...]

Zrób hard reset. Jak to pomoże to wgranie innego romu też nie pomoze.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-09-21 17:42:46
Autor: woohoo
Hasło karty SIM
W dniu 2010-09-21 16:55, Alias Awatar pisze:
Coś kręcisz ;)

Mam dowód zakupu, bo przed pakowaniem spadł na podłogę i o nim zapomniałem. :)

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-09-21 22:44:17
Autor: Alias Awatar
Hasło karty SIM
W dniu 10-09-21 17:42, woohoo pisze:
W dniu 2010-09-21 16:55, Alias Awatar pisze:
Coś kręcisz ;)

Mam dowód zakupu, bo przed pakowaniem spadł na podłogę i o nim
zapomniałem. :)

:) Chodzi mi raczej o to ze jest twój mimo iż go sprzedałeś i wysłałeś i już nawet nie masz ale dalej jest twój ;)

G.

Data: 2010-09-21 18:36:52
Autor: Diabełson
Hasło karty SIM
W dniu 2010-09-21 13:26, woohoo pisze:
Witam,
mam problem z zapomnianym hasłem blokującym obce karty SIM.
Pacjentem jest Toshiba G900.
Czy da się coś z tym zrobić?

podpowiedĹş:
to hasełko znając cie, to na pewno "kartofel", "zimny lech" albo "pisdokomuszki"

--
tfu, co ty na PISku siedziałaś??

Hasło karty SIM