Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych. ; -)

Data: 2013-01-27 08:48:52
Autor: MrBean
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych. ; -)
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziesiatki-tysiecy-platnych-trolli-internetowych-pozostaje-w-sluzbie-panstwowej

Najwyra藕niej jestem normalny i prawid艂owo oceniam cytacj臋 i rozgryzam cfaniaczkuv z pejsami.

Dziesi膮tki tysi臋cy p艂atnych trolli internetowych pozostaje w s艂u偶bie pa艅stwowej

Fora internetowe to pot臋偶ne 藕r贸d艂o oddzia艂ywania spo艂ecznego. Wiedz膮 to dobrze spece od propagandy, kt贸rzy op艂acaj膮 sowicie grupy p艂atnych trolli internetowych, kt贸rzy walcz膮 do upad艂ego o propagowanie rozmaitych teorii. Je艣li jest to wynikiem z艂o艣liwo艣ci to jeszcze nic takiego, ale cz臋sto jest to wynikiem celowego dzia艂ania.

Si艂y polityczne, uciekaj膮 si臋 do stosowania tak zwanych "p艂atnych trolli" lub, bardziej poprawnie, p艂atnych specjalist贸w do prowadzenia dyskusji w Internecie. Wymy艣lono to ju偶 dawno a celuj膮 w tym zw艂aszcza 呕ydzi, kt贸rzy stworzyli na to nawet specjalny termin, hasbara. Stosowane jest to w tych krajach, w kt贸rych jest du偶a ilo艣膰 u偶ytkownik贸w Internetu.

Izraelscy trolle internetowi to ju偶 legenda a hasbara jest dla wielu z nich dobrze p艂atnym zaj臋ciem. Werbuje si臋 tam student贸w przez Narodowy Zwi膮zek Student贸w (NARS), kt贸ry prowadzi program zwalczania antysemityzmu w Internecie. W sumie na kszta艂towaniu opinii w Internecie mog膮 oni zarobi膰 do 2000 dolar贸w od osoby.

Dla m艂odych ludzi Internet jest przede wszystkim narz臋dziem pracy i edukacji. Wielu izraelskich student贸w staje si臋 ekspertami w Internecie, w艂adze staraj膮 si臋 to wykorzysta膰. Podobnie jak w innych u偶ytkownik贸w sieci, studenci napotykaj膮 antysemickie wpisy na witrynach komputerowych, kt贸re wed艂ug nich propaguj膮 nienawi艣膰 Izraela i 呕yd贸w na ca艂ym Internecie.

Internet pozwala na niekontrolowany dost臋p do tre艣ci i grup marginalizowanych, a wi臋c mo偶e mie膰 wp艂yw na szerok膮 publiczno艣膰, kt贸ra jest przedmiotem takich informacji, zw艂aszcza dla m艂odych ludzi, kt贸rzy s膮 w trudnej sytuacji.  Jednocze艣nie wed艂ug 呕yd贸w Internet jest g艂贸wnym medium do rozpowszechniania antysemityzmu i nienawi艣ci do Izraela i ich samych. Izrael nie ukrywa, 偶e Internet jest dla niego miejscem walki z takimi witrynami, i ich celem wed艂ug cel贸w programu NARS jest ich niszczenie.

Wed艂ug 呕yd贸w w obecnej rzeczywisto艣ci Internet jest podstawowym narz臋dziem do rozpowszechniania antysemityzmu, a wi臋kszo艣膰 izraelskich student贸w wykorzystuj膮cych te 艣rodki komunikacji, powinna prowadzi膰 walk臋 z wrogimi witrynami. Ten program stypendialny pozwoli studentom do mapowania antysemickich witryn i radzenie sobie z ich nadawaniem.  W trakcie realizacji projektu, uczniowie mog膮 pracowa膰 w sieciach spo艂eczno艣ciowych w celu prowadzenia dezinformacji w Internecie.

Plan prac w ramach projektu rozpoczyna si臋 po przej艣ciu odpowiedniego szkolenia. Uczniowie mog膮 pracowa膰 w zaciszu domu i tygodniowo musz膮 sp臋dzi膰 na hasbarze oko艂o 5 godzin w roku kalendarzowym (nie akademickim).  Jako zap艂ata za prac臋 student贸w otrzyma 7 500 szekli ($ 2,000) za 240 godzin pracy w projekcie. Stypendium zostanie wyp艂acone w trzech ratach.

Trudno si臋 dziwi膰 Izraelowi, 偶e stara si臋 oddzia艂ywa膰 na postrzeganie 呕yd贸w i postaw anty偶ydowskich. Tak samo robi膮 Rosjanie, kt贸rzy zatrudniaj膮 trolli internetowych propaguj膮cych rosyjski punkt widzenia. Tak jak w przypadku swoich koleg贸w z Izraela pisz膮 komentarze w r贸偶nych j臋zykach, ale oni skupiaj膮 si臋 zw艂aszcza na propagowaniu odpowiednich tre艣ci w rejonie uwa偶anym za swoj膮 stref臋 oddzia艂ywania.

Wiemy nieoficjalnie, 偶e prorz膮dowa i 鈥瀞mole艅ska鈥 hasbara trwa na dobre w polskim Internecie. Wed艂ug wielu przeciek贸w pisanie odpowiednich komentarzy jest wynagradzane nawet do 2 z艂 za wpis. Niekt贸rzy nie藕le z tego 偶yj膮, ale dla moderator贸w i administrator贸w for贸w internetowych to koszmar, poniewa偶 w morzu wpis贸w 艂atwo przeoczy膰 niezamierzone oddzia艂ywania a gdy na dodatek jest to akcja skoordynowana prowadzona jednocze艣nie przez kilkana艣cie os贸b to mo偶liwo艣ci skutecznej moderacji s膮 bliskie zeru.

殴r贸d艂a:

http://en.wikipedia.org/wiki/Public_diplomacy_(Israel)

http://newsland.com/news/detail/id/1111030/

http://en.wikipedia.org/wiki/Hasbara_Fellowships

No... sprzedajne pacho艂ki... pisa膰 i dorobi膰 do renty.

I tak was nikt nie czyta, bo takie bzdety jakie wypiszecie s膮 w Wyborczej i TVN. Ale c贸偶... zar贸bta sobie par臋偶艂ot贸wek i poopluwajta co si臋 da...

W ten spos贸b wzmacniacie nasz膮 pozycj臋 i... robicie sobie antyreklam臋.

Wasze pisanie potwierdza ca艂kowicie to, co ja czy inni pisz膮 o was.

*hasbara* - trzeba zapami臋ta膰 ten termin.

Wida膰, 偶e na te $2.0 to najbardziej pazerny jest kogutek!

Bwahahahahahahahahahahahahaha...

Data: 2013-01-26 18:03:01
Autor: Zalek Bloom
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
On Jan 26, 7:48爌m, MrBean <mrb...@hotmail.com> wrote:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziesiatki-tysiecy-platnych-trolli-...

[,,,]

Izraelscy trolle internetowi to ju legenda a hasbara jest dla wielu z
nich dobrze p砤tnym zaj阠iem. Werbuje si tam student體 przez Narodowy
Zwi眤ek Student體 (NARS), kt髍y prowadzi program zwalczania
antysemityzmu w Internecie. W sumie na kszta硉owaniu opinii w Internecie
mog oni zarobi do 2000 dolar體 od osoby.

Pozwolicie przyjaciele ze zarobie $100:
http://sciepa.org/zydzi_w_ub.html

i jeszcze $200:
http://www.youtube.com/watch?v=KgPQCrdgaq0&list=HL1358718489

i jeszcze $300:

http://www.youtube.com/watch?v=XatsCcMTb1k

No - zarobilem $600 - wystarczy na dzisiaj.

Dziekuje!!!

Zalek

Data: 2013-01-27 09:48:55
Autor: No pasaran
"Zalek Bloom" <zalekbloom@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:591f73a6-ff22-443a-910f-fbe42c280ee1u16g2000yqb.googlegroups.com...
On Jan 26, 7:48 pm, MrBean <mrb...@hotmail.com> wrote:
[...]

Sio! na najlepsz polsk grup o 痽dach... Szpieguje Pan tutaj, sieje zam阾 po przeszkoleniu hasbary?

Data: 2013-01-27 03:08:23
Autor: Zalek Bloom
On Jan 27, 3:48燼m, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
"Zalek Bloom" <zalekbl...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:591f73a6-ff22-443a-910f-fbe42c280ee1u16g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

> i jeszcze $300:

>http://www.youtube.com/watch?v=XatsCcMTb1k

> No - zarobilem $600 - wystarczy na dzisiaj.

Sio! na najlepsz polsk grup o ydach... Szpieguje Pan tutaj, sieje zam t
po przeszkoleniu hasbary?

Panie 'no pasaran'

Nie kazdy jest tak szczesliwy ze ma zone ktora go utrzymuje, niektorzy
sa niewolnikami jak ja, ktorzy wlasnymi 'rencami' musza zapracowac na
siebie, zone i dzieci, co wiec Panu szkodzi za zarobie troche na
pl.polityka? Preciez nie Pan placi, tylko rzad Izraela!

Zalek

Data: 2013-01-27 12:12:44
Autor: u2
W dniu 2013-01-27 12:08, Zalek Bloom pisze:
[...]

Zaplaci, ale za pieniadze m.in. z Art-B.

Data: 2013-01-27 12:21:54
Autor: Przemys砤w M.
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
Dnia Sun, 27 Jan 2013 12:12:44 +0100, u2 napisa(a):

[...]

Co ty powiesz? Masz mo縠 w zanadrzu jeszcze jakie rewolucyjne
przemy秎enia?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci kt髍zy chc aby by spok骿 niech pisz do
abuse. Im wi阠ej takich donos體 tym szybciej b阣zie spok骿. Samo si nie

Data: 2013-01-27 13:19:43
Autor: u2
W dniu 2013-01-27 12:21, Przemys砤w M. pisze:
[...]

E tam kalecki, mlodys, a taki glupi :-)

Data: 2013-01-27 21:23:57
Autor: MrBean
On 27/01/2013 7:12 PM, u2 wrote:
[...]

Opanujcie si臋, rodacy.

Ni dajcie czosnkowym zarobi膰!

Nich si臋 nadal lichw膮 bogac膮!

;)

Data: 2013-01-27 14:53:38
Autor: Artur Kosmal
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂oty ch. ;-)

Aborygen ci rodakiem ;)

--
B贸g jest mi艂o艣ci膮. Pwt 7,16

Data: 2013-01-27 12:21:10
Autor: Przemys砤w M.
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
Dnia Sun, 27 Jan 2013 03:08:23 -0800 (PST), Zalek Bloom napisa(a):

Brawo! Tak tym 硂buzom trzeba odpowiada.

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, 縠 nikt kto zosta wybrany
nie jest g硊pszy ni ci co go wybrali. Im g硊pszy jest ten wybrany, tym g硊psi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-27 13:24:56
Autor: No pasaran

On Jan 27, 3:48 am, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
[...]

Jak to pan Waldemar Pastuszka m體i, szabesgoje b阣 痽d體 na taczkach wywozi...

Data: 2013-01-27 10:12:10
Autor: u2
W dniu 2013-01-27 09:48, No pasaran pisze:
Sio! na najlepsz polsk grup o 痽dach... Szpieguje Pan tutaj, sieje
zam阾 po przeszkoleniu hasbary?

Ten zalek blum to oczywiscie zaden zalek blum tylko wasner, przeszkolony przez idf. Oczywiscie ma za zadanie uprawianie propagandy proizraelskiej, z tym ze ta propaganda daje akurat odwrotne od zamierzonych efekty. Dlatego uprawnione jest nazwanie go wasner aka hitler :)

Data: 2013-01-27 03:35:56
Autor: Zalek Bloom
On Jan 27, 4:12 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

proizraelskiej, z tym ze ta propaganda daje akurat odwrotne od
zamierzonych efekty. Dlatego uprawnione jest nazwanie go wasner aka

Oczywiscie ze jest Pan uprawniony do donosow drogi Panie ju-tluku aka
czekisto, ostatecznie co tradycja tradycja to tradycja. A dzis coraz
mniej jest miejsc gdzie donosic mozna, choc przed laty to hej, moglby
Pan donosic tak jak:

http://arch.ipn.gov.pl/ftp/pdf/Aparat_kadra_kier_tom%20I.pdf
W 1955 r. liczba agent體, tajnych informator體 i rezydent體 KdsBP
wynosi砤 72 956 os骲, z czego
864 agent體, 67 648 informator體 i 4444 rezydent體"

http://sciepa.org/donosy-newseek.html

http://sciepa.org/Donosy_do_gestapo.html

I niech Pan koniecznie przypina ludziom nazwiska samemu nie zdradzajac
swojego, bo jeszcze ktos moze je znalezc na liscie Kowalskiego...oups,
przepraszam - na liscie Wildsztaja.

Milych donosow zycze,

Zalek

Data: 2013-01-27 13:18:03
Autor: u2
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
W dniu 2013-01-27 12:35, Zalek Bloom pisze:
Milych donosow zycze,

Zalek

E tam wasner aka hitler, starasz sie z powodzeniem wywolac negatywne emocje wobec izraela :-)

Data: 2013-01-27 04:28:29
Autor: Zalek Bloom
On Jan 27, 7:18燼m, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Milych donosow zycze,

> Zalek

E tam wasner aka hitler, starasz sie z powodzeniem wywolac negatywne

Tak samo ja sie staram wywolac negatywne emocje wobec Izraela, jak Pan
drogi ju-tluku aka czekisto stara sie wywolac wrazenie ze Polacy to
narod donosicieli.

Zalek

Data: 2013-01-27 13:45:30
Autor: u2
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
Te wasner aka hitler, donosy to ty robisz. Nawet zalozyles smieszna stronke, na ktorej wklejasz te swoje donosiki :-)

Data: 2013-01-27 04:54:04
Autor: Zalek Bloom
On Jan 27, 7:45燼m, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Te wasner aka hitler, donosy to ty robisz. Nawet zalozyles smieszna
stronke, na ktorej wklejasz te swoje donosiki :-)

Masz 100% racji drogi ju-tluku aka czekisto - wedlug czekistowskiej
definicji podawanie informacji ktora ktos przekazal prywatnie nie jest
donosem tylko Patriorycznym Obowiazkiem, zas zebranie informacji ktora
ktos z wlasnej woli opublikowal na otwartym forum jest donosem.

Przepraszam ze zebralem informacje ktora Pan drogi Panie ju-tluku z
wlasnej woli opublikowal.

Zalek

Data: 2013-01-27 14:31:43
Autor: u2
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
No widzisz wasner aka hitler, idf ciebie przeszkolilo w propagandzie, aby normalni ludzie jeszcze bardziej znienawidzili syjonistow - nazistow. Kiedy planujecie ostateczne rozwiazanie kwestii palestynskiej ?

Data: 2013-01-27 07:06:21
Autor: zalek
On Jan 27, 1:31爌m, u2 <u...@o2.pl> wrote:
No widzisz wasner aka hitler, idf ciebie przeszkolilo w propagandzie,
aby normalni ludzie jeszcze bardziej znienawidzili syjonistow -
nazistow. Kiedy planujecie ostateczne rozwiazanie kwestii palestynskiej ?

Znowu masz racje drogi ju-tluku aka czekisto, mnie szkolila IDF w
propagandzie tak  samo jak Ciebie szkolila UB w donosach.

Zalek

Data: 2013-01-27 16:56:49
Autor: u2
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
Te wasner aka hitler te twoje ubeckie nawyki widac golym okiem :-)

Data: 2013-01-27 12:24:16
Autor: zalekbloom
On Sunday, January 27, 2013 10:56:49 AM UTC-5, u2 wrote:
Te wasner aka hitler te twoje ubeckie nawyki widac golym okiem :-)

Oczywiscie ze ma Pan racje drogi Panie ju-tluku aka czekisto - publikowanie prywatnych informacji na internecie, oskarzanie bez zadnego dowodu ze kogos szkolono w propagandzie to rzeczywiscie ubeckie nawyki ktore mozna zauwazyc golym okiem. Ale mam szczescie - dzis tylko mozna mnie oskarzac, a nie bic tak jak bito gen. Skalskiego:

Data: 2013-01-27 18:01:59
Autor: Przemys砤w M.
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
Dnia Sun, 27 Jan 2013 16:56:49 +0100, u2 napisa艂(a):

Te wasner aka hitler te twoje ubeckie nawyki widac golym okiem :-)

袙褘褋褌褍锌谢械薪懈械 携褉芯褋谢邪胁邪 袣邪褔褘薪褜褋泻懈泄 写芯泻邪蟹邪谢芯, 锌芯褔械屑褍 jest 褌芯谢褜泻芯 芯写懈薪
泻邪薪写懈写邪褌 胁 谢懈写械褉褋褌胁芯 胁 袩懈小. - 褟 褏芯褔褍 写芯斜懈胁邪褌褜褋褟 褌芯谐芯, 褔褌芯斜褘 胁褋褌邪褌褜 械褖械
褉邪蟹 胁芯 谐谢邪胁械 锌褉邪胁懈褌械谢褜褋褌胁邪 袪械锌褍斜谢懈泻邪 - 泻褉懈褔邪谢 谐褉芯屑泻懈泄 锌褉械写褋械写邪褌械谢褜 袩懈小.
袘褉邪胁芯! - 芯褌胁械褌懈谢懈 写械谢械谐邪褌褘, 胁褋褌邪胁邪褟 懈蟹 褋褌褍谢褜械胁. - 薪械 写谢褟 胁谢邪褋褌懈,
薪芯 褉邪写懈 褌芯谐芯 褔褌芯斜褘 芯褋褍褖械褋褌胁懈褌褜 锌褉芯谐褉邪屑屑褍 2020, 蟹邪卸懈褌芯褔薪邪褟 袩芯谢褜褕邪 胁 袚20 -
芯泻芯薪褔懈谢 褋胁芯褟 褉械褔褜. 袙芯 胁褉械屑械薪懈 锌褉邪胁械 褔邪褋芯胁芯谐芯 胁褘褋褌褍锌谢械薪懈褟 锌褉械写褋械写邪褌械谢褟 袩懈小
薪械 锌邪褋 芯写薪邪泻芯 薪懈泻邪泻芯泄 褉械邪谢褜薪褘泄 褎邪泻褌 薪邪褋褔械褌 褝褌芯屑 锌谢邪薪械. 袦褘 锌芯斜械写懈屑! 袦褘
锌芯斜械写懈屑! 袦褘 锌芯斜械写懈屑! - 褋泻邪薪写懈褉芯胁邪谢 锌褉械写褋械写邪褌械谢褜 袩懈小 褋 胁褋械屑 蟹邪谢芯屑.

--

Wyst膮pienie Jaros艂awa Kaczy艅skiego dowiod艂o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przyw贸dztwo w PiS. - Chc臋 zabiega膰 o to, by stan膮膰 jeszcze raz na czele rz膮du Rzeczypospolitej - krzycza艂 dono艣nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj膮c z krzese艂. - Nie dla w艂adzy, ale po to by zrealizowa膰 program 2020, zamo偶na Polska w G20 - zako艅czy艂

Data: 2013-01-27 19:03:08
Autor: u2
W dniu 2013-01-27 18:01, Przemys艂aw M. pisze:
袙褘褋褌褍锌谢械薪懈械 携褉芯褋谢邪胁邪 袣邪褔褘薪褜褋泻懈泄 写芯泻邪蟹邪谢芯, 锌芯褔械屑褍 jest 褌芯谢褜泻芯 芯写懈薪

Blad na bledzie. Poducz sie ruskiego kalecki :)

Data: 2013-01-27 18:04:27
Autor: Przemys砤w M.
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
Dnia Sun, 27 Jan 2013 14:31:43 +0100, u2 napisa艂(a):

[...]

"Jedn膮 z zalet demokracji jest to, 偶e nikt kto zosta艂 wybrany
nie jest g艂upszy ni偶 ci co go wybrali. Im g艂upszy jest ten wybrany, tym g艂upsi s膮 ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-27 18:05:26
Autor: Przemys砤w M.
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych . ;-)
Dnia Sun, 27 Jan 2013 13:45:30 +0100, u2 napisa艂(a):

[...]

"Na nich jest lekarstwo, ci kt贸rzy chc膮 aby by艂 spok贸j niech pisz膮 do
abuse. Im wi臋cej takich donos贸w tym szybciej b臋dzie spok贸j. Samo si臋 nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-01-28 03:09:19
Autor: andal
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
po co prowokujesz tego  okaleczonego szwanca

Data: 2013-01-28 03:08:02
Autor: andal
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
spierdalaj zydowski hitlerowcu

Data: 2013-01-27 01:56:34
Autor: mi z okienka
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)

U縴tkownik "MrBean" <mrbean@hotmail.com> napisa w wiadomo禼i news:MMOdnZh4d-3k5JnMnZ2dnUVZ_oadnZ2dwestnet.com.au...
| http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziesiatki-tysiecy-platnych-trolli-internetowych-pozostaje-w-sluzbie-panstwowej
|
| Najwyra糿iej jestem normalny i prawid硂wo oceniam cytacj i rozgryzam
| cfaniaczkuv z pejsami.
|
| Dziesi眛ki tysi阠y p砤tnych trolli internetowych pozostaje w s硊縝ie
| pa駍twowej

 to kajuni sum?

Data: 2013-01-27 02:10:38
Autor: Grzegorz Z.
Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych. ; -)
MrBean napisa:

Najwyra糿iej jestem normalny

Jak mo縩a tak o sobie pisa i jednocze秐ie z powag wierzy w prawdziwo舵
jakich pustynnych animistycznych straszyde sprzed tysi阠y lat?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-27 03:38:10
Autor: mi z okienka
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)

U縴tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo禼i news:ke1uqd$k4r$1dont-email.me...
| MrBean napisa:

| Jak mo縩a tak o sobie pisa i jednocze秐ie z powag wierzy

a na zartach sie znasz?

Data: 2013-01-27 11:38:10
Autor: mkarwan
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
U縴tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo禼i news:ke1uqd$k4r$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywaj眂ego si za anonymizerem

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlos體 i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M骿 oficer prowadzacy r體niez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam體 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m骿 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosci髄"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zyd體 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-27 09:25:15
Autor: Adramelech
Hasbara pr骲uje zarobi par z硂tych. ;-)
MrBean <mrbean@hotmail.com> Odpowiedz na
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziesiatki-tysiecy-platnych-trolli-inte
rnetowych-pozostaje-w-sluzbie-panstwowej Najwyra糿iej jestem normalny

To dobry znak 縠 masz w眛pliwo舵. Najpierw musisz sobie u秝iadomi 縠 jeste chory. Potem mo縠sz zacz辨 leczenie.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Hasbara pr贸buje zarobi膰 par臋 z艂otych. ; -)