Hasła SMS

Data: 2009-08-27 20:58:57
Autor: Jacek Osiecki
Hasła SMS
Dnia Thu, 27 Aug 2009 13:38:44 -0700 (PDT), Clegan napisał(a):
http://www.heise-online.pl/news/Otwartozrodlowy-projekt-ataku-na-GSM-- /9956
Ciekawym ile w tym prawdy, może ktoś wie ? (sam specjalistą nie jestem)

Ale jeśli do kogoś nagle przyjdzie hasło SMS, to chyba dojdzie do wniosku że
ktoś coś miesza - i pierwszą naturalną reakcją jest telefon do banku i
zablokowanie kanału elektronicznego...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-27 14:36:16
Autor: Clegan
Hasła SMS
On 27 Sie, 22:58, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:
> [...]

ktoś coś miesza - i pierwszą naturalną reakcją jest telefon do banku i
No tak tylko, że zanim się dodzwoni czy zaloguje to będzie po
sprawie.

Data: 2009-08-27 23:07:06
Autor: kredytywkarpaczu1
Hasła SMS
> [...]

ktoś coś miesza - i pierwszą naturalną reakcją jest telefon do banku i

a jesli ten ktos np. spi? albo rozmawia przez zestaw słuchawkowy = nie widzi
ekranu komórki? w obu przypadkach nie jest swiadomy ze przyszlo hasło sms... --

Data: 2009-08-28 07:49:13
Autor: Mithos
Hasła SMS
Jacek Osiecki pisze:
Ale jeśli do kogoś nagle przyjdzie hasło SMS, to chyba dojdzie do wniosku że
ktoś coś miesza - i pierwszą naturalną reakcją jest telefon do banku i
zablokowanie kanału elektronicznego...

Poza tym jeszcze trzeba znać hasło i login aby się do banku dostać.

--
Mithos

Hasła SMS