Hasła ooddające doskonale, na czym opierają się działania POlszewickiej bandy!

Data: 2010-08-15 08:29:55
Autor: Antenka
Hasła ooddające doskonale, na czym opierają się działania POlszewickiej bandy!
1. Arogancja;
2. Bezczelność;
3. Chamstwo;
4. Dezinformacja;
5. Durnowatość;
6. Hipokryzja;
7. Kłamstwo;
8. Kolesiostwo;
9. Korupcja;
10. Krętactwo;
11. Łajdactwo;
12. Łapówkarstwo;
13. Mafijność;
14. Manipulacja;
15. Neopotyzm;
16. Obłuda;
17. Propaganda (gebelsowska);
18. Seplenienie i plucie się;
19. Spiskowanie;
20. Wasalizm;

Antenka  bleee : - /

Data: 2010-08-15 18:01:49
Autor: Jacek B
Hasła ooddające doskonale, na czym opierają się działania POlszewickiej bandy!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9e1640be-22c3-4dff-b3b6-9931f91d8436x21g2000yqa.googlegroups.com...

Napisz o pisiorach.
MOhery
Megalomania
Ojciec dyrektor
..
..
..
Mózg się z gównem miesza

Itp itd i ostatnie kropki dwie.

JB

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5367 (20100814) __________

Data: 2010-08-15 18:38:25
Autor: Jan
[...]

Antenko bardzo Ci dziekujeze tak trafnie opisalas naszych przyjaciul z PISU, zapomnialas dopisac :
21. Terroryzm
Bardzo Ci dziekuje

Data: 2010-08-15 19:34:03
Autor: Kostek Wycirowski
Hasła ooddające doskonale, na czym opierają się działania POlszewickiej bandy!

"Jan" <sansta@op.pl> >
Antenka  bleee : - /

Antenko bardzo Ci dziekujeze tak trafnie opisalas naszych przyjaciul z PISU, zapomnialas dopisac :
21. Terroryzm
Bardzo Ci dziekuje

Ta debilka już na samą siebie mówi BLEEEEEE, nie dziwota, wszechpolacką spermą zasyfiona kapciora mocno śmierdzi. A teraz jeszcze daje dupy pociotkom kaczyzmu....

Data: 2010-08-15 19:44:02
Autor: u2
W dniu 2010-08-15 19:34, Kostek Wycirowski pisze:
Ta debilka już na samą siebie mówi BLEEEEEE, nie dziwota, wszechpolacką
spermą zasyfiona kapciora mocno śmierdzi. A teraz jeszcze daje dupy
pociotkom kaczyzmu....

Śmierdzisz cwą. Umyj się.

Data: 2010-08-15 10:59:07
Autor: Antenka
On 15 Sie, 19:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-15 19:34, Kostek Wycirowski pisze:

Śmierdzisz cwą. Umyj się.<

Masz rację YouTwo. Jedzie czochem aż do samego Poznania. Przepraszam,
ale zaraz rz....ę  bleee

Antenka

P.s. Ten smród pasuje  także do trzech innych chamów z psp, dodam
obrzydliwych chamów - bydlaków.

Data: 2010-08-15 20:57:00
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:b963031f-af5b-412c-805a-5b224133b0f5l20g2000yqm.googlegroups.com...
On 15 Sie, 19:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Cobyś tam nie próbowałą wymędzić i tak każdy wie, żeś kurwa, wywłoka i druciara!

Data: 2010-08-15 12:15:26
Autor: Antenka
Hasła ooddające doskonale, na czym opierają się działania POlszewickiej bandy!
On 15 Sie, 20:57, "Chaimek Wyruchalski" <kozidupc...@uni.de> wrote:

Cobyś tam nie próbowałą wymędzić i tak każdy wie, że jesteś wspaniałą, mądrą, piękną, inteligentną kobietą, co może potwierdzić Jadryś <

:-P

Ajwaj!

Śmierdzisz na kilometr żydzie! Spadów!

Antenka

Data: 2010-08-15 22:05:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 21:15, Antenka pisze:
[...]

Potwierdzam w całej rozciągłości. :-)

Data: 2010-08-15 13:23:11
Autor: Antenka
On 15 Sie, 22:05, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-08-15 21:15, Antenka pisze:

Potwierdzam w całej rozciągłości. :-) <

M.K. :-*

Antenka

P.s. Wiedziałam, że potwierdzisz ;-)

Data: 2010-08-15 23:26:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 22:23, Antenka pisze:
[...]

Doskonale wiesz Antenko że ja mówię tylko prawdę :-)

M.K. :-*

Data: 2010-08-16 00:12:55
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:9acc29c8-8ea4-4bb1-87ad-968f272c7ad7d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Niejaki  Jaksa też potwierdził twoją, śmierdziuchu, przynależność grupową. Więcej dowodów nie potrzeba....

Data: 2010-08-16 00:14:38
Autor: Kostek Wycirowski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i49ha4$37e$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-15 21:15, Antenka pisze:
On 15 Sie, 20:57, "Chaimek Wyruchalski"<kozidupc...@uni.de>  wrote:

Cobyś tam nie próbowałą wymędzić i tak każdy wie, że jesteś "wspaniałą, mądrą, piękną, inteligentną kobietą,"
                                                                                                                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

                                                                                                                      mrzonki padliniarkiej wywłoki......

Antenka

Potwierdzam w całej rozciągłości. :-)

Chyba w głebokości, głąbie...

Data: 2010-08-15 22:40:34
Autor: Jaksa

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i498eb$u8k$1news01.versatel.de...
spermą zasyfiona kapciora mocno śmierdzi. A teraz jeszcze daje dupy

Piszesz o swojej matce Wycirowski?

Wąchałeś jej?? Dziwne jest to pokolenie róbta co chceta.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:11:50
Autor: Kostek Wycirowski

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i49je3$tod$1news.eternal-september.org...

[...]

Ty skurwielu stul pysk i szykuj bielznę i szczoteczkę do zębów. Prokurator już podjął odpowiednie działania.

Data: 2010-08-16 00:37:50
Autor: Jaksa

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i49on7$91d$1news01.versatel.de...

> [...]
>
> Jaksa

Ty skurwielu stul pysk i szykuj bielznę i szczoteczkę do zębów. Prokurator

Skurwielu?

Jakie mocne słowa u rachitycznego pedałka o zapadłej klacie
jak ty cieciu!

A dodatkowo ten cienki głosik dworcowego alfonsa sprawia
że całość brzmi wyjątkowo śmiesznie.

:))

Jaksa

PS
 wąchałeś swojej matce pizde? to było po tym jak ją koledzy
 z dworcowej poczekalni wyruchali, jeden po drugim?
 a na końcu był pies, nieprawdaż?

Data: 2010-08-16 07:25:42
Autor: Kostek Wycirowski

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i49q9v$p0n$1news.eternal-september.org...

> [...]

PS
wąchałeś swojej matce pizde? to było po tym jak ją koledzy
z dworcowej poczekalni wyruchali, jeden po drugim?

Cienko z tobą, gadasz sam ze sobą?

Data: 2010-08-15 20:53:43
Autor: dK
[...]

Przykład: "Spieprzaj dziadu"

dK

Hasła ooddające doskonale, na czym opierają się działania POlszewickiej bandy!