Has³o dnia

Data: 2011-04-14 13:28:35
Autor: Klin
Has³o dnia
Jestem w ZOMO by³em w ORMO teraz jestem za PLATFORM¡.

Data: 2011-04-14 13:31:58
Autor: Asxzse
Has³o dnia
U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:io6lpd$mfr$1news.onet.pl...
Jestem w ZOMO by³em w ORMO teraz jestem za PLATFORM¡.

Jestem starym kawalerem, by³em samotny wiêc wali³em gruchê, teraz jestem w PiS.

AAA

Data: 2011-04-14 13:36:25
Autor: Klin
Has³o dnia
U¿ytkownik Asxzse napisa³:
[...]

   Nie masz rymu nie masz taktu wsad¼ se d..ê do kontaktu.

Data: 2011-04-14 13:48:44
Autor: Asxzse
Has³o dnia

U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:io6m83$mfr$2news.onet.pl...
U¿ytkownik Asxzse napisa³:
[...]

Opowiedz jak to robisz?

AAA

Data: 2011-04-14 14:31:05
Autor: Klin
Has³o dnia
U¿ytkownik Asxzse napisa³:

[...]

     A od czego masz rozum bo ja mam od tego
     by g³upie pytania olewaæ kolego.

Data: 2011-04-14 15:23:24
Autor: cirrus
Has³o dnia
U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:io6pek$5se$1news.onet.pl...
U¿ytkownik Asxzse napisa³:
[...]

A ten rym cym, cym na poziomie prymitywa z PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-04-14 22:52:58
Autor: matusm
Has³o dnia

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomoœci news:io6sgf$lin$1news.vectranet.pl...
[...]

aby rym cym cym chodzi³
trzeba rozbic z umiarkiem
Ale  kto sie wrólem urodzi³
nie bedzie kanarkiem

chocia¿ nadal,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-04-15 06:52:21
Autor: cirrus
Has³o dnia
U¿ytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:io7mr3$5s4$1news.onet.pl...
[...]

To rozbij sobie g³upi ³eb.

--
stevep

Data: 2011-04-14 14:37:15
Autor: PesTYcyD
Has³o dnia
W dniu 2011-04-14 13:28, Klin > pisze:
Jestem w ZOMO by³em w ORMO teraz jestem za PLATFORM¡.

To faktycznie wiele dokonañ mia³e¶ w ¿yciu. Nie mniej ja bym siê tak nie chwali³ bo emeryturê tobie upierdol± i bêdziesz ¿ar³ piach spod wycieraczki

Data: 2011-04-14 15:22:05
Autor: cirrus
Has³o dnia
U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:io6lpd$mfr$1news.onet.pl...
Jestem w ZOMO by³em w ORMO teraz jestem za PLATFORM¡.

I racja, przynale¿no¶ci do ZOMO i ORMO nie kwestionuje, a ¿e jeste¶ pisowcem w sonda¿ach za PO to ty¿ prowda.

--
stevep

Data: 2011-04-15 00:49:11
Autor: Darecki
Has³o dnia

Jestem w ZOMO by³em w ORMO teraz jestem za PLATFORM¡.

:) Z tym ze to nie platforma, dzisiaj to jest raczej Plajtforma

Has³o dnia