Hatchback 5-8 tys zł

Data: 2009-09-05 00:32:07
Autor: DamiaN
Hatchback 5-8 tys zł
Witam

Prosiłbym o radę w sprawie pierwszego auta :) Jestem studentem i interesują mnie auta typy hatchback. Podoba mi się Fiat Bravo I. Co o nim myślicie, jakies opinie itp? Ewentualnie co w zamian? Ważne, aby z tyłu dało się siedzieć bez łamania nóg :)

pozdr

Data: 2009-09-05 02:00:03
Autor: Konrad L
Hatchback 5-8 tys zł
Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Pozdr :)

Data: 2009-09-05 10:10:08
Autor: karbar
Hatchback 5-8 tys z
Konrad L pisze:
Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Jak dodajemy rdzewki to polecam Escorta Mk7 z 1,6 16v pod maską. Jeżeli chodzi o htb, to nóg raczej nie połamie, ale z tyłu można głową haczyć o klapę bagażnika. Ja mam kombi i nie mam tego problemu :> Po prostu lubię to auto, mimo że 1,6 16v potrafi wypić.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-09-05 11:05:22
Autor: Karol Y
Hatchback 5-8 tys zł
Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Łojej, to lepiej już Lanosa. Przynajmniej ładniejszy ;-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-09-05 11:23:38
Autor: Alex81
Hatchback 5-8 tys zł
In article <h7sun4$jdd$1@node1.news.atman.pl>, karolyyy@o2.pl says...

> Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Łojej, to lepiej już Lanosa. Przynajmniej ładniejszy ;-P

No i nieporównanie lepiej zabezpieczony przed rdzą oraz w sumie rzadko spotykany bez wspomagania ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-05 04:42:20
Autor: Piotr Czuba
Hatchback 5-8 tys zł
On 5 Wrz, 11:23, Alex81 <a13...@gmail.com> wrote:
In article <h7sun4$jd...@node1.news.atman.pl>, karol...@o2.pl says...

> Łojej, to lepiej już Lanosa. Przynajmniej ładniejszy ;-P

No i nieporównanie lepiej zabezpieczony przed rdzą oraz w sumie rzadko
> [...]

To ja bym Ci radził, żebyś zastanowił się nad audi 80 - co prawda nie
htb, ale bardzo udany samochód, za taką kasę nie pchałbym się w opla -
wiadomo rdza, a audi ma blachę ocynk :) Jedynie bagażnik jest wg mnie
nieudany.
Ewentualnie słyszałem bardzo dobre opinie od mojego kolegi na temat
mazdy 323f - super samochód póki Ci się coś nie zepsuje - części
bardzo drogie i mało dostępne...
Oba samochody mają dostatecznie miejsca z tyłu :D (na pewno więcej niż
escort)

Data: 2009-09-05 14:32:32
Autor: Rafał Grzelak
Hatchback 5-8 tys zł
Dnia Sat, 5 Sep 2009 04:42:20 -0700 (PDT), Piotr Czuba napisał(a):

[...]

Tylko z 323f jest problem - najpopularniejszy silnik 1.5 jest dosc
delikatny wiekszosc z nich pije olej w duzych ilosciach. Jesli 323f, to
raczej 1.8

Sam chcialem taka mazde, ale poczytalem o silniku 1.5 i mi przeszlo.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-09-05 11:19:03
Autor: Dysiek
Hatchback 5-8 tys zł

[...]

Mam Honde Civic 1993, 1.5 VTEC-E i sobie chwale. Za wersje z klima, poducha, el szybami dalem ~6 tysiecy dwa lata temu. Jezdzi sie ok, ostatnio w 5 osob do Amsterdamu smignelismy bez problemow (choc z tylu bylo ciasno sie nie da ukryc :) ). Spalanie w cyklu mieszanym srednio 7,3 litra. Jesli chodzi o silnik to nic sie nie psuje, z klima musialem sie troche pomeczyc, ale dziala :-) Nadkola lubi brac rdza, wiesz szukaj sztuki z wstawionymi reparaturkami (czy jak to tam sie fachowo nazywa).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-09-05 18:40:28
Autor: radekp@konto.pl
Hatchback 5-8 tys z ł
Sat, 5 Sep 2009 00:32:07 +0200, w <h7s4j3$7b3$1@news.onet.pl>, "DamiaN"
<dam.pac@op.pl> napisał(-a):

[...]

Lanos

Data: 2009-09-05 20:14:02
Autor: DamiaN
Hatchback 5-8 tys zł
Dziekuję za dużo propozycji, jeszcze pytanie czy to Bravo to takie kiepskie auto ze nikt nie poleca??

pozdr

Data: 2009-09-05 20:46:27
Autor: J_K_K
Hatchback 5-8 tys zł

Użytkownik "DamiaN" <dam.pac@op.pl> napisał w wiadomości news:h7u9r5$2kl$1news.onet.pl...
Dziekuję za dużo propozycji, jeszcze pytanie czy to Bravo to takie kiepskie auto ze nikt nie poleca??

Bardziej wstydzi się na tej grupie przyznać ;-)
A jak zależy Ci na większej ilości miejsca,
to patrz raczej za siostrą - BravA.

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-06 11:41:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Hatchback 5-8 tys zł
DamiaN pisze:
Dziekuję za dużo propozycji, jeszcze pytanie czy to Bravo to takie kiepskie auto ze nikt nie poleca??

Bravo jest bardzo fajne. Dużo łatwiej znaleźć z klimą, niż Lanosa czy starego Civica. Jak nie bite, to zasadniczo nie rdzewieje. Części tanie jak już się coś popsuje (ale raczej nie za często).
Tylko unikaj jak ognia, silnika 1.4 12V. Ma wadę fabryczną w postaci złego smarowania wałka rozrządu - wycierają się krzywki, naprawa dość droga i nie każdy chce to robić.
IMHO najlepiej 1.2 16V (80 czy 85KM). Lub 1.6 16V 100KM + do tego gaz.
Bo diesla JTD w tej cenie na bank nie dostaniesz niedobitego.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-07 02:12:51
Autor: hamberg
Hatchback 5-8 tys zł
On 5 Wrz, 20:14, "DamiaN" <dam....@op.pl> wrote:
Dziekuję za dużo propozycji, jeszcze pytanie czy to Bravo to takie kiepskie
auto ze nikt nie poleca??

bravo jest fajne, dosyc przestronne i nie rdzewieje - jesli chodzi o
silnik to bierz z 1.6 16V.

Wada to przednia zawiecha delikatna ale na szczescie wahacze niedrogie.

Data: 2009-09-05 20:24:29
Autor: PSYLO
Hatchback 5-8 tys zł
radekp@konto.pl pisze:
Lanos

Potwierdzam. W tej cenie można znaleźć całkiem niezły egzemplarz i cieszyć się długą, bezawaryjną jazdą. Chyba jedyna wada to stosunkowo duży apetyt na paliwo (ponoć dobrze się gazują, jednak tego z doświadczenia już nie wiem).

--
PSYLO

Data: 2009-09-05 20:43:25
Autor: Karol Y
Hatchback 5-8 tys zł
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Benzyny rzeczywiście 9l w mieście to stanowczo za dużo, ale ja też tego nie doświadczam -> GAZ ;-) Po mieście latem 10l, w zimie 11l. W trasie przy moich prędkościach 100-110 trzyma ciągle 8.0 - 8.5l. Ale dziewczyna jadąc kiedyś ze mną trasę Olsztyn-Łódź - całkowicie przepisowo (7.5h) - zeszła do 6.5l. Ja do tego wyniku się nawet nigdy nie zbliżyłem ;)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-09-05 20:44:50
Autor: Alex81
Hatchback 5-8 tys zł
In article <h7uah8$hpb$1@atlantis.news.neostrada.pl>, PSYLO.wytnijto@o2.pl says...
Chyba jedyna wada to stosunkowo duży apetyt na paliwo (ponoć dobrze się gazują, jednak tego z doświadczenia już nie wiem).
Potwierdzam jedno i drugie. Palą niemało ale bardzo ładnie się gazują. Zresztą w Korei jeździ ich dużo z seryjnymi instalacjami ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-12 13:01:10
Autor: Scyzoryk
Hatchback 5-8 tys zł

[...]

Bravo bardzo OK

Do listy dorzuć Lanosa i Sienę/Palio.

Nie upieraj się przy konkretnym modelu tylko kup to co w danym momencie będziesz miał w najlepszym stanie.

--
Pozdr
Scyzoryk

Hatchback 5-8 tys zł