Hatchback 5-8 tys zł

Data: 2009-09-05 02:00:03
Autor: Konrad L
Hatchback 5-8 tys zł
Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Pozdr :)

Data: 2009-09-05 10:10:08
Autor: karbar
Hatchback 5-8 tys z
Konrad L pisze:
Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Jak dodajemy rdzewki to polecam Escorta Mk7 z 1,6 16v pod maską. Jeżeli chodzi o htb, to nóg raczej nie połamie, ale z tyłu można głową haczyć o klapę bagażnika. Ja mam kombi i nie mam tego problemu :> Po prostu lubię to auto, mimo że 1,6 16v potrafi wypić.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-09-05 11:05:22
Autor: Karol Y
Hatchback 5-8 tys zł
Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Łojej, to lepiej już Lanosa. Przynajmniej ładniejszy ;-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-09-05 11:23:38
Autor: Alex81
Hatchback 5-8 tys zł
In article <h7sun4$jdd$1@node1.news.atman.pl>, karolyyy@o2.pl says...

> Astra I, byle za bardzo nie pordzewiala i ze wspomaganiem.

Łojej, to lepiej już Lanosa. Przynajmniej ładniejszy ;-P

No i nieporównanie lepiej zabezpieczony przed rdzą oraz w sumie rzadko spotykany bez wspomagania ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-05 04:42:20
Autor: Piotr Czuba
Hatchback 5-8 tys zł
On 5 Wrz, 11:23, Alex81 <a13...@gmail.com> wrote:
In article <h7sun4$jd...@node1.news.atman.pl>, karol...@o2.pl says...

> Łojej, to lepiej już Lanosa. Przynajmniej ładniejszy ;-P

No i nieporównanie lepiej zabezpieczony przed rdzą oraz w sumie rzadko
> [...]

To ja bym Ci radził, żebyś zastanowił się nad audi 80 - co prawda nie
htb, ale bardzo udany samochód, za taką kasę nie pchałbym się w opla -
wiadomo rdza, a audi ma blachę ocynk :) Jedynie bagażnik jest wg mnie
nieudany.
Ewentualnie słyszałem bardzo dobre opinie od mojego kolegi na temat
mazdy 323f - super samochód póki Ci się coś nie zepsuje - części
bardzo drogie i mało dostępne...
Oba samochody mają dostatecznie miejsca z tyłu :D (na pewno więcej niż
escort)

Data: 2009-09-05 14:32:32
Autor: Rafał Grzelak
Hatchback 5-8 tys zł
Dnia Sat, 5 Sep 2009 04:42:20 -0700 (PDT), Piotr Czuba napisał(a):

[...]

Tylko z 323f jest problem - najpopularniejszy silnik 1.5 jest dosc
delikatny wiekszosc z nich pije olej w duzych ilosciach. Jesli 323f, to
raczej 1.8

Sam chcialem taka mazde, ale poczytalem o silniku 1.5 i mi przeszlo.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Hatchback 5-8 tys zł