Hatchback 5-8 tys zł

Data: 2009-09-05 11:19:03
Autor: Dysiek
Hatchback 5-8 tys zł

Prosiłbym o radę w sprawie pierwszego auta :) Jestem studentem i interesują
mnie auta typy hatchback. Podoba mi się Fiat Bravo I. Co o nim myślicie, jakies opinie itp? Ewentualnie co w zamian? Ważne, aby z tyłu dało się siedzieć bez łamania nóg :)

Mam Honde Civic 1993, 1.5 VTEC-E i sobie chwale. Za wersje z klima, poducha, el szybami dalem ~6 tysiecy dwa lata temu. Jezdzi sie ok, ostatnio w 5 osob do Amsterdamu smignelismy bez problemow (choc z tylu bylo ciasno sie nie da ukryc :) ). Spalanie w cyklu mieszanym srednio 7,3 litra. Jesli chodzi o silnik to nic sie nie psuje, z klima musialem sie troche pomeczyc, ale dziala :-) Nadkola lubi brac rdza, wiesz szukaj sztuki z wstawionymi reparaturkami (czy jak to tam sie fachowo nazywa).

Pozdrawiam
Dysiek

Hatchback 5-8 tys zł