Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy

Data: 2010-02-21 18:24:02
Autor: BM
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
Witam,

Planuję zmienić moje obecne auto na coś nowszego.

Wymagania:
- 5 drzwi
- długość max 4.4m ( taki garaż )
- rocznik od 2001 w górę
- cena max 35 000 PLN już z opłatami itd...
- rocznie robię z 30 000 KM
- nie za wysokie koszty utrzymania

Największy problem mam czy kupić benzynę i dać lpg czy kupić diesla. Od 3 lat jeżdżę Oplem Astrą G 1.6 LPG i cenie ją za niskie koszty eksploatacji z drugiej strony instalacja do nowoczesnego auta to z 3-4k a to wtedy będę musiał kupić starsze auto by zmieścić się w cenie... no i to zapasowe koło w bagażniku.

Myślę o:

Astra H - Diesel lub Benzyna 1.8 + lpg
Audi A3 - 1.9 TDI 130KM
Ford Focus - tu nie znam się na motorach, ale słyszałem że Ford słaby do LPG więc raczej Diesel.

Na dzień dzisiejszy najbardziej skłaniam sie do Astry H w dieslu ( 1.7 lub 1.9 ) ale nie wiem jak z jego wytrzymałością w stosunku do TDi w A3... słyszałem ze jednak te diesle w Oplu to nie to co Tdi. A jeśli już to czy szukać 1.7 czy 1.9.

Auto ma posłużyc z 3-4 lata... jak kupię to będzie miało pewnie z 160 000 km więc do 250 000 - 300 000 km będzie musiało się pobujać...

Z góry dzięki za porady od speców i nie tylko :)

Pozdrawiam!

Data: 2010-02-21 18:11:54
Autor: to
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
BM wrote:

skÂłaniam sie do Astry H w dieslu

Nie skłaniaj się zbyt nisko, bo możesz się ubrudzić...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 19:05:21
Autor: Michał
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
Astry H w dieslu

Może jakieś BMW?

(sugerowałem się składnią)

Data: 2010-02-21 18:13:43
Autor: to
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
Michał wrote:

Astry H w dieslu

Może jakieś BMW?

(sugerowałem się składnią)

Ekonomiczne rozwiązanie. W zasadzie tylko "W" musiałby dokupić...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 19:08:08
Autor: BM
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
(sugerowałem się składnią)

To chyba kolego pomyliles grupy...

Data: 2010-02-21 20:10:29
Autor: Michał
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
To chyba kolego pomyliles grupy...

Bez względu na grupę - ciężko zmieścić samochód do silnika, chyba, że okrętowego...

BTW. Opel w Dieslu od Diesla w Oplu różni się tym, czym picie w Szczawnicy od szczania w piwnicy.

Data: 2010-02-22 11:13:52
Autor: Bartek
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hls14m$q8e$1nemesis.news.neostrada.pl...
To chyba kolego pomyliles grupy...

Bez względu na grupę - ciężko zmieścić samochód do silnika, chyba, że okrętowego...

BTW. Opel w Dieslu od Diesla w Oplu różni się tym, czym picie w Szczawnicy od szczania w piwnicy.

nie wiem czy zauwazyliscie, ale z biegiem lat - a troche już jestem na grupie, coraz mniej konkretow i logicznych porad, zato mamy coraz więcej specjalistow od języka, poprawiania, zwracania uwagi, dowcipkowania, itp.

troche przykre.

więcej głupiego pierdolenia niż konkretow....

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-22 13:12:50
Autor: Bydlę
Bartek wrote:
> Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem czy zauwazyliscie, ale z biegiem lat - a troche już jestem na
> grupie, coraz mniej konkretow i logicznych porad,

A to poradnia jest?

> zato mamy coraz więcej
> specjalistow od języka, poprawiania, zwracania uwagi, dowcipkowania, itp.

BO coraz większa liczba osób mówi i pisze niechlujnie, jakby miała rozmówców w dupie.

> troche przykre.

Tak, to przykre.

> więcej głupiego pierdolenia niż konkretow....

Jak to na grupach dyskusyjnych bywa.
To nie warsztat naprawczy.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-02-21 21:14:12
Autor: AA
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
drugiej strony instalacja do nowoczesnego auta to z 3-4k a to wtedy będę musiał kupić starsze auto by zmieścić się w cenie... no i to zapasowe koło w bagażniku.

Wywal kolo. Kup zestaw naprawczy - wiele nowych aut tak wlasnie jest sprzedawanych.
Przez wiele lat wozilem kolo w bagazniku - przekladalem je, upychalem rzeczy, wozilem w kabinie. A z oszczednosci na LPG mozna bylo w trasie zamowic serwis z dostawa kola na miejsce wiele razy :)
Ostatecznie zostaje dojazdowka.

[...]

Teraz taka moda, ze bedziesz mial wiekszy wybor wsrod aut z silnikiem diesla - kolory, wyposazenia, roczniki, bite, nie bite.
Wsrod benzyniakow mniejszy wybor i duzo skrajnosci - wersje podstawowe lub wypasione, a te czesto z wiekszymi silnikami.

Relatywnie tanio kupisz Astre H - duzy wybor wsrod uzywanych, ale to efekt pofirmowych sprowadzanych z zachodu.
A3 bedzie obarczone narzutami na nazwe marki.
Forda nie znam. Znajomy kupil ostatnio uzywke z dieslem - zadowolony, chociaz po drodze trafial na rozne miny... ale to przy kazdej marce sie zdarza.

Moze Octavia z 1.9TDI ? Nie psuje sie czesto. Silnik, turbina, dwumasa -   miewaja swoje przypadlosci, ale to oklepane przypadki.
Jest tez benzynowy 1.6 dobrze znoszacy LPG, nawet byly fabryczne instalacje. W wersji kombi pelne kolo przepadnie w otchlani bagaznika.

PS. teraz czytam dokladnie, ze o hatchback Ci chodzi.... ale juz nie kasuje o Octavii...

AA

Data: 2010-02-22 13:52:01
Autor: kamil
"AA" <a@a.pl> wrote in message news:hls46q$4k6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przypadkiem po uzyciu takiego zestawu w sprayu opona nie nadaje sie do smietnika tylko?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-22 15:18:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
kamil pisze:

Przypadkiem po uzyciu takiego zestawu w sprayu opona nie nadaje sie do smietnika tylko?

Niekoniecznie. Ale wulkanizator, który ma z nią coś zrobić (w sensie naprawy), w stanie lekkiego podkurwienia potrafi 3-krotnie podnieść cenę naprawy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-22 16:40:34
Autor: kml

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hlu419$198$1news.dialog.net.pl...
kamil pisze:

[...]

Zestaw naprawczy dobrej firmy (taki zielony badziew) daje się wymyć wodą, ale to nie jest to co sprzedają w tesco.

kml

Data: 2010-02-23 16:49:17
Autor: kamil

kamil pisze:

[...]

Dzieki za sprostowanie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-22 16:58:45
Autor: Scyzoryk
[...]

myślę że za takie pieniądze to bardziej 2004 w górę niż 2001. Ja kupiłęm Almerę 2003r za niecałe 20kzl więc myślę że spokojnie coś młodszego upolujesz.

Moje typy to Octavia II (ok 2005r) tdi (może okazać się za duża)
Mazda 3 ok 2004r z dieslem (moim zdaniem rewelacja)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-02-24 15:22:20
Autor: ŁW
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
Moge ci sprzedac Peugeot 207 Wersja Limitowana SPEED 1.6 HDI 110 KM z 2007r.
Przebieg aktualny 27.500 !!
Pełna historia ASO. Pierwszy wlasiciel.

Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy