Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy

Data: 2010-02-21 19:05:21
Autor: Michał
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
Astry H w dieslu

Może jakieś BMW?

(sugerowałem się składnią)

Data: 2010-02-21 18:13:43
Autor: to
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
Michał wrote:

Astry H w dieslu

Może jakieś BMW?

(sugerowałem się składnią)

Ekonomiczne rozwiązanie. W zasadzie tylko "W" musiałby dokupić...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 19:08:08
Autor: BM
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
(sugerowałem się składnią)

To chyba kolego pomyliles grupy...

Data: 2010-02-21 20:10:29
Autor: Michał
Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy
To chyba kolego pomyliles grupy...

Bez względu na grupę - ciężko zmieścić samochód do silnika, chyba, że okrętowego...

BTW. Opel w Dieslu od Diesla w Oplu różni się tym, czym picie w Szczawnicy od szczania w piwnicy.

Data: 2010-02-22 11:13:52
Autor: Bartek
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hls14m$q8e$1nemesis.news.neostrada.pl...
To chyba kolego pomyliles grupy...

Bez względu na grupę - ciężko zmieścić samochód do silnika, chyba, że okrętowego...

BTW. Opel w Dieslu od Diesla w Oplu różni się tym, czym picie w Szczawnicy od szczania w piwnicy.

nie wiem czy zauwazyliscie, ale z biegiem lat - a troche już jestem na grupie, coraz mniej konkretow i logicznych porad, zato mamy coraz więcej specjalistow od języka, poprawiania, zwracania uwagi, dowcipkowania, itp.

troche przykre.

więcej głupiego pierdolenia niż konkretow....

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-22 13:12:50
Autor: Bydlę
Bartek wrote:
> Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem czy zauwazyliscie, ale z biegiem lat - a troche już jestem na
> grupie, coraz mniej konkretow i logicznych porad,

A to poradnia jest?

> zato mamy coraz więcej
> specjalistow od języka, poprawiania, zwracania uwagi, dowcipkowania, itp.

BO coraz większa liczba osób mówi i pisze niechlujnie, jakby miała rozmówców w dupie.

> troche przykre.

Tak, to przykre.

> więcej głupiego pierdolenia niż konkretow....

Jak to na grupach dyskusyjnych bywa.
To nie warsztat naprawczy.
:-)

--
Bydlę

Hatchback do 35 000 PLN / diesel lub lpg - dylematy