Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu

Data: 2009-08-21 07:13:38
Autor: wyrwigrosz
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
Data: 2009-08-21 09:53:38
Autor: marzena
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
umowa byla na dzien zakonczenia serii, wiec na razie, wirtualnie zaliczyl wpadke, tak samo jak ty wirtualnie zysk:-))
milusiego dzionka

Data: 2009-08-21 08:11:57
Autor:
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
umowa byla na dzien zakonczenia serii, wiec na razie, wirtualnie zaliczyl wpadke, tak samo jak ty wirtualnie zysk:-))
milusiego dzionka
nie rozsmieszaj mnie marzenka, 150 pkt na koncie to ja kasuje takie zyski, a hatomia to juz margin calla zaliczyl i nie doczeka do wygasniecia serii,
powiedz mi dziewczynko jak masz 150 pkt zysku to czekasz ? znam tylko jednego cwaniaka co robi 500 pkt na otwartej pozycji choc na dwoch seriach, a jego imie to LEM
wyrwigrosz

Data: 2009-08-21 01:32:06
Autor: macieks
On 21 Sie, 10:11, " " <1.wyrwigr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
marzena <marzen...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

powiedz mi dziewczynko jak masz 150 pkt zysku to czekasz ? znam tylko
jednego cwaniaka co robi 500 pkt na otwartej pozycji choc na dwoch seriach,

Ja jestem taki cwaniak, co po 150 nie rezygnuje :)
W tym samym momencie braliśmy L, ale ja jeszcze poczekam...

Najwyżej rynek opodatkuje moją chciwość :)

Data: 2009-08-22 15:00:11
Autor: wyrwigrosz
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
Ja jestem taki cwaniak, co po 150 nie rezygnuje :)
W tym samym momencie brali=B6my L, ale ja jeszcze poczekam...

Najwy=BFej rynek opodatkuje moj=B1 chciwo=B6=E6 :)

Jestes dobry, gratulacje, tak trzymaj, napisz po ile wyjdziesz i podaj swoj track record, ciekawi mnie to,
a marzenka, fiu bzdziu , pewnie wciaz kasuje bilet w tramwaju, Ja ide w poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata, pozzdr
wyrwigrosz

Data: 2009-08-22 13:02:54
Autor: macieks
On 22 Sie, 17:00, " wyrwigrosz" <1.wyrwigr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Najwy=BFej rynek opodatkuje moj=B1 chciwo=B6=E6 :)

Jestes dobry, gratulacje, tak trzymaj, napisz po ile wyjdziesz i podaj swoj

max to ok 300 za jednym ruchem wejście/wyjście. Taki zapas zawsze się
przydaje na ponure czasy konsolidacji.
Ale doskonale zdaje sobie sprawę, że jest potrzebne sporo szczęścia i
walki ze swoją psychiką do takich ruchów. Zejdzie rynek ok 60 pkt w
dół od max i wychodzę. Takie mam reguły przesuwanego SL, przy tak
dużym zysku. Teraz gram mocno ofensywnie, taktyka jak na hosse, czyli
nie wiem gdzie jest max ruchu :)
Jak bym miał to szczęście, że rynek by jeszcze rósł, to poziom ok 2300
(albo nawet 2280) mógłby być potencjalnym TP dla mnie. Okolice 38,2%
zniesienia fibo całej bessy.

ps. zejdź z koleżanki Marzenki, tak mało tu na grupie mamy pań.
Łagodniej trochę :)

Data: 2009-08-22 19:33:31
Autor: Dars
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
 Ja ide w
poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata, pozzdr
wyrwigrosz

To fajnie.....
ale wrażenie nie robi.....
jakbyś napisał BMW lub Porsche to moze

pzdr
Dars

Data: 2009-08-22 20:02:34
Autor: marzena
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
a marzenka, fiu bzdziu , pewnie wciaz kasuje bilet w tramwaju, Ja ide w
poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata,

w gadce jesteś mocny... tylko w gadce...
pozdr

Data: 2009-08-23 18:59:14
Autor: stu
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
Ja ide w poniedzialek do salonu VW odebrac nowego passata, pozzdr wyrwigrosz

-- -> Tym tekstem pokazałeś swoją wyjątkową klasę...

Data: 2009-08-21 10:21:44
Autor: marzena
Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu
nie rozsmieszaj mnie marzenka,

nie rozsmieszaj mnie chlopczyku. to na drugi raz zastanow sie nad tym co napiszesz, przeczytaj jeszcze raz to co napisales, postaraj sie zrozumiec i wtedy rób zakłady, jak zrozumiesz napisany przez siebie tekst. sam wywołales rozlicznie "zakladu" na dzien zakonczenia serii bez jakichkolwiek innych warunkow, to sie tego 3maj.skoro sie nie 3masz, to nie "nabijaj"sie z hatomy, przed zakonczeniem waszego zakladu.
gwoli twojej ciekawosci, to rzadko kiedy mam zysk powyzej 100pkt, ucinam wczesniej- i wiem, ze to moj blad. ale sie ucze
dla mnie eot

Hatoma zaliczyl 100 pkt do tylu