Havel [*]

Data: 2011-12-18 12:35:51
Autor: rAzor
Havel [*]
"dla Czech Havel w świecie "był większą reklamą niż drużyna hokejowa, piwo, czy semteks""

Data: 2011-12-18 03:41:11
Autor: brat_olin
Havel [*]
rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:

"dla Czech Havel w wiecie "by wi ksz reklam ni dru yna hokejowa,
piwo, czy semteks""

To jak Bolek dla Polski, tyle ze Havel nie byl agentura..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-18 13:06:59
Autor: rAzor
Havel [*]
Użytkownik - brat_olin napisał:
rAzor<komu...@na.kolyme.ru>  wrote:

"dla Czech Havel w wiecie "by wi ksz reklam ni dru yna hokejowa,
piwo, czy semteks""

To jak Bolek dla Polski, tyle ze Havel nie byl agentura..

Żadna to analogia - ani z niego cham, ani ratownik komuchów czy agenciaków. A że centrysta - jakiś być musiał, a wstydzić się go, ani Czesi, ani Słowacy nie musieli.
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 09:09:20
Autor: Antenka
Havel [*]
On 18 Gru, 14:58, Jakub <new...@present.org> wrote:
Dnia Sun, 18 Dec 2011 13:06:59 +0100, rAzor napisał(a):

> Żadna to analogia - ani z niego cham, ani ratownik komuchów czy
> agenciaków. A że centrysta - jakiś być musiał, a wstydzić się go, ani
> Czesi, ani Słowacy nie musieli.

To tak jak z Giertychem Romanem, wstydzili się go wszyscy oprócz ciebie.

Tej! Ino uważaj sobie! Romek był, jest i będzie wielkim człowiekiem!
Kiedyś zostanie Prezydentem wolnej  RP!   Miałam sen! :-)

Antenka

Data: 2011-12-19 06:03:10
Autor: stevep
Havel [*]
Dnia 18-12-2011 o 18:09:20 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Tej! Ino uważaj sobie! Romek był, jest i będzie wielkim człowiekiem!
Kiedyś zostanie Prezydentem wolnej  RP!   Miałam sen! :-)

Proroczy, bo będzie prezydentem nie na jawie.

--
stevep

Data: 2011-12-18 15:13:05
Autor: Leprechaun
Havel [*]

Użytkownik "Jakub" <newage@present.org> napisał w wiadomości news:1fzgtxvkm6ncg$.q3sc11h2ni7e$.dlg40tude.net...
[...]

R.Giertych to niegłupi facet, J.Kaczyński zrobił z niego idiotę, a nie dorasta mu do pięt. Inną sprawą jest to, że R.Giertych nie powinien nigdy znależć się w polityce. Tak jak ten półgłówek rAzor na psp.

BomBel

Data: 2011-12-18 14:48:49
Autor: u2
Havel [*]
W dniu 2011-12-18 12:41, brat_olin pisze:
rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:

"dla Czech Havel w wiecie "by wi ksz reklam ni dru yna hokejowa,
piwo, czy semteks""

To jak Bolek dla Polski, tyle ze Havel nie byl agentura..

Az dziw, ze tyle pociagnal. Wykonczyl jego ten zgubny nalog palenia
machorki.

Data: 2011-12-18 15:20:41
Autor: u2
Havel [*]
W dniu 2011-12-18 14:59, Jakub pisze:
Ciebie wykończy to ciągłe onanizowanie się na psp.

Nie kazdy jest tobie podobny bombel :)

Data: 2011-12-18 15:39:31
Autor: Leprechaun
Havel [*]

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eedf6bb$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-12-18 14:59, Jakub pisze:
Ciebie wykończy to ciągłe onanizowanie się na psp.

Nie kazdy jest tobie podobny bombel :)

Co ćpasz dziadek, że miewasz takie wizje? ;)

BomBel

Data: 2011-12-18 18:01:41
Autor: stevep
Havel [*]
Dnia 18-12-2011 o 12:41:11 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A skąd wiesz, podobno dowody są w Moskwie.
--
stevep

Data: 2011-12-18 18:59:26
Autor: rAzor
Havel [*]
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Miał na myśli umiarkowany stosunek Havla do dekomunizacji, "inrzynieże".
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-19 05:46:27
Autor: stevep
Havel [*]
Dnia 18-12-2011 o 18:59:26 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A doiwody sprawdziłeś w Moskwie?
--
stevep

Data: 2011-12-18 13:02:54
Autor: Biały.Murzyn.PL
Havel [*]

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jckj6n$8ar$1inews.gazeta.pl...
"dla Czech Havel w świecie "był większą reklamą niż drużyna hokejowa, piwo, czy semteks""

Michnik bedzie nastepny, tylko po nim nikt normalny nie zaplacze.

Data: 2011-12-18 13:14:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Havel [*]

Użytkownik "Biały.Murzyn.PL" <bialy@murzyn.pl> napisał w wiadomości news:4eedd66f$0$1443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesteś pewny, że jesteś normalny?

Data: 2011-12-18 18:03:56
Autor: stevep
Havel [*]
Dnia 18-12-2011 o 13:14:29 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Jest normalny .... inaczej.

--
stevep

Data: 2011-12-18 15:06:54
Autor: Leprechaun
Havel [*]

[...]

To tak jak po tobie.

BomBel

Data: 2011-12-18 18:03:09
Autor: stevep
Havel [*]
Dnia 18-12-2011 o 13:02:54 Biały.Murzyn.PL <bialy@murzyn.pl> napisał(a):

[...]

Weź kretynie bombe i wykończ go, będzie prędzej,

--
stevep

Data: 2011-12-18 20:15:52
Autor: jadrys
Havel [*]
W dniu 2011-12-18 12:35, rAzor pisze:
"dla Czech Havel w świecie "był większą reklamą niż drużyna hokejowa, piwo, czy semteks""

Tak, w świecie tak. Ale kto wie co o nim myślą sami Czesi i Słowacy? Czy nie budzi ich kontrowersji? Wszak przecież obalił komunę w Czechosłowacji..

Havel [*]