Havel: Ateistyczna cywilizacja zmierza ku zagładzie

Data: 2010-11-07 19:42:15
Autor: boukun
Havel: Ateistyczna cywilizacja zmierza ku zagładzie

Użytkownik "Kawecki jest debilem" <"BroDmy RP przed pisem"@..pl> napisał w wiadomości news:ib6q8e$ct0$1inews.gazeta.pl...

- Pierwsza na świecie globalna, ateistyczna cywilizacja zmierza do katastrofy – mówi Vaclav Havel, pierwszy prezydent Republiki Czeskiej. -

Buuaaahhhaaahhhaaa..

Kilka dni temu oglądałem rano program na TVP1 czy 2 kawa czy cherbata czy cuś... Był tam jakis polski pisarz, wielki przyjaciel Czechów, zamiłowany w narodzie czaskim, który wydał książkę o Czechach. Opowiedział, że tam w Czechach nikt nie potrafi się przeżegnać w imię ojca i syna....

Czy Havel zna jakieś słowa żydowskiej modlitwy?

boukun

Data: 2010-11-07 21:05:07
Autor: Kaczysta
Havel: Ateistyczna cywilizacja zmierza ku zagładzie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib6s8k$1rg$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Kawecki jest debilem" <"BroDmy RP przed pisem"@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib6q8e$ct0$1inews.gazeta.pl...

- Pierwsza na ¶wiecie globalna, ateistyczna cywilizacja zmierza do katastrofy - mówi Vaclav Havel, pierwszy prezydent Republiki Czeskiej. -

Buuaaahhhaaahhhaaa..

Kilka dni temu ogl±dałem rano program na TVP1 czy 2 kawa czy cherbata czy cu¶... Był tam jakis polski pisarz, wielki przyjaciel Czechów, zamiłowany w narodzie czaskim, który wydał ksi±żkę o Czechach. Opowiedział, że tam w Czechach nikt nie potrafi się przeżegnać w imię ojca i syna....

Czy Havel zna jakie¶ słowa żydowskiej modlitwy?

boukun
Zważ, że Czechy nie były nigdy specjalnie katolickie.
AZ

Data: 2010-11-07 23:17:21
Autor: boukun
Havel: Ateistyczna cywilizacja zmierza ku zagładzie

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cd70674$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo nie głupi, tylko nam sprzedali tę żydowsk± wiarę...

boukun

Havel: Ateistyczna cywilizacja zmierza ku zagładzie