Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.

Data: 2010-09-04 15:38:19
Autor: Grzegorz Z.
Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.
http://www.jpost.com/HealthAndSci-Tech/Health/Article.aspx?id=186927

Biedni wierzący. Chyba już tylko Newton im się ostał. Z lekka
zdezaktualizowany.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 15:49:19
Autor: u2
W dniu 2010-09-04 15:38, Grzegorz Z. pisze:
Biedni wierzący. Chyba już tylko Newton im się ostał. Z lekka
zdezaktualizowany.

Bzdura, wszechświat ja stworzyłem. Nie ma co wierzyć biednemu inwalidzie :)

Data: 2010-09-04 15:58:40
Autor: kochamspam
a co on tam wie
Na początku Bóg stworzył niebo i ziemię. Ziemia zaś była bezwładem i pustkowiem: ciemność była nad powierzchnią bezmiaru wód, a Duch Boży unosił się nad wodami.
Wtedy Bóg rzekł: "Niechaj się stanie światłość!" I stała się światłość. Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności…
…Bóg uczynił dwa duże ciała jaśniejące: większe, aby rządziło dniem, i mniejsze, aby rządziło nocą…

"Dajcie spokuj Gżegorzu"

Data: 2010-09-04 16:08:06
Autor: Grzegorz Z.
Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.
…Bóg uczynił dwa duże ciała jaśniejące: większe, aby rządziło dniem, i mniejsze, aby rządziło nocą…

Stworzył świecący Księżyc? Pewnie na zielono świecił.

Poza tym - jakie one tam duże.

Do Ety Carinae się nie przyznał?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 16:20:55
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wne6hdb23pxh$.1x9yzm1kwwdsj$.dlg40tude.net...
http://www.jpost.com/HealthAndSci-Tech/Health/Article.aspx?id=186927

Biedni wierzący. Chyba już tylko Newton im się ostał. Z lekka
zdezaktualizowany.

--
Dopiero teraz na ten artykul trafiles?
awe

Data: 2010-09-04 16:20:01
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przecież artykuł jest z wczoraj.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 17:02:34
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:csjy65pd1d65$.9yp2j4ejdqef.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no to co, ja go znam wlasnie z wczoraj. nie moglbys podawac jakis swiezych newsow?
awe

Data: 2010-09-04 18:01:08
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Akurat! Myślałeś że 09/03/2010 to 9 marzec!

:D :D :D

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 18:31:24
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f710dw5lpufi$.120nmt35ff4o1.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to cieciu amerykanska numeracja daty. link zostal wczoraj wyslany jako news
awe

Data: 2010-09-04 18:27:26
Autor: Grzegorz Z.
[...]

U Żydów obowiązuje akurat odwrotna niż u Amerykanów. Ale na stronie gazety
faktycznie jest po amerykańsku.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 18:49:44
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17d9eymit3fk6$.14egyvdc6994w.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
mowisz ze chciales mnie zajsc z flanki. niestety czytalem ten tekst wczoraj w kat. newsow
awe

Data: 2010-09-04 18:33:51
Autor: MH
> [...]

> Biedni wierzący. Chyba już tylko Newton im się ostał. Z lekka
> zdezaktualizowany.
>
> -- Dopiero teraz na ten artykul trafiles?
===============

I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??

MH

Data: 2010-09-04 18:50:30
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000139.4c8274efnewsgate.onet.pl...

> [...]
awe

===============

I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej i dlugo mi wyjasniala co i jak az w koncu pojalem.

Data: 2010-09-04 18:48:11
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

MH

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 21:15:51
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c6edsp6fqpxu$.tnvomc5cry3z.dlg40tude.net...

> [...]

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.
no widzisz jakie mam szczescie
awe

Data: 2010-09-04 22:37:07
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.

Teorię masz obcykaną na medal.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 23:42:22
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kythqag0d6ge$.ydessbnmm7kk.dlg40tude.net...

> [...]

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.

-- -- -- -- -- -- -- --
najlepiej nauke zdobywac w lozku
awe

Data: 2010-09-04 22:38:02
Autor: MH
Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.

> ===============
>
> I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??
>
> MH

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej i dlugo mi wyjasniala co i jak az w koncu pojalem.
=========================

OK , no to nadawaj!! Cóż to ci niewiasta naopowiadała i co z tego pojąłęś??
A skoro pojąłeś , toś waść GENIUSZEM jest!! Innym zajmuje to 5 lat studiów i
dalej tego nie łapią. Z autopsji - tak "na oko" 90% doktorantek zasięgających
konsultacji u MH (nie robię na uczelni) , to owszem , ambitne , ale naprawdę
IDIOTKI !! CHOLERA , podam przykład...  Baba doktorantka chce zrobić transmisję
"radiową" z pewnego urządzenia pomiarowego do peceta. Pyta się jaką winna być
długość anteny. Odpowiadam : w tym zastosowaniu 1/4 długości fali EM.
Dochturantka odpowiada , że nie zna wzoru!!!  Boszsz...  Wracając do tematu , dupa która gówno wie na ten temat wyjaśniła pisiorowemu
matołowi skomplikowane zjawiska fizyczne w parę minut ??
Nawet na www.radiomaryja.pl takich pierdli nikt nie kupi !!

MH  --

Data: 2010-09-04 23:51:55
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000157.4c82ae2anewsgate.onet.pl...

> ===============
>
> I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??
>
> MH

-- -- -- -- -- -
[...]

MH wiesz ale nie masz doktoratu i nie wykladasz na uczelni, a artykul nie byl trudny wiec tu nie wyskakuj z geniuszami.
 awe

Data: 2010-09-04 21:54:41
Autor: robertcb
[...]

Wszechswiat tak samo mógł sie sam stworzyc,
jak kupa złomu moze sie sama z siebie złozyc nagle w Boeinga 747.

Data: 2010-09-04 22:38:47
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Powstanie Boeinga to małe miki.

The fecund universes theory (also called cosmological natural selection
theory) of cosmology advanced by Lee Smolin suggests that a process
analogous to biological natural selection applies at the grandest scales.
Smolin summarized the idea in a book aimed at a lay audience called The
Life of the Cosmos.

The theory surmises that a collapsing black hole causes the emergence of a
new universe on the "other side", whose fundamental constant parameters
(speed of light, Planck length and so forth) may differ slightly from those
of the universe where the black hole collapsed. Each universe therefore
gives rise to as many new universes as it has black holes. Thus the theory
contains the evolutionary ideas of "reproduction" and "mutation" of
universes, but has no direct analogue of natural selection. However, given
any universe that can produce black holes that successfully spawn new
universes, it is possible that some number of those universes will reach
heat death with unsuccessful parameters. So, in a sense, fecundity
cosmological natural selection is one where universes could die off before
successfully reproducing, just as any biological being can die without
having offspring.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fecund_universes#Fecund_universes

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.