Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.

Data: 2010-09-04 16:20:55
Autor: awe
Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wne6hdb23pxh$.1x9yzm1kwwdsj$.dlg40tude.net...
http://www.jpost.com/HealthAndSci-Tech/Health/Article.aspx?id=186927

Biedni wierzący. Chyba już tylko Newton im się ostał. Z lekka
zdezaktualizowany.

--
Dopiero teraz na ten artykul trafiles?
awe

Data: 2010-09-04 16:20:01
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przecież artykuł jest z wczoraj.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 17:02:34
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:csjy65pd1d65$.9yp2j4ejdqef.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no to co, ja go znam wlasnie z wczoraj. nie moglbys podawac jakis swiezych newsow?
awe

Data: 2010-09-04 18:01:08
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Akurat! Myślałeś że 09/03/2010 to 9 marzec!

:D :D :D

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 18:31:24
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f710dw5lpufi$.120nmt35ff4o1.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to cieciu amerykanska numeracja daty. link zostal wczoraj wyslany jako news
awe

Data: 2010-09-04 18:27:26
Autor: Grzegorz Z.
[...]

U Żydów obowiązuje akurat odwrotna niż u Amerykanów. Ale na stronie gazety
faktycznie jest po amerykańsku.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 18:49:44
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17d9eymit3fk6$.14egyvdc6994w.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
mowisz ze chciales mnie zajsc z flanki. niestety czytalem ten tekst wczoraj w kat. newsow
awe

Data: 2010-09-04 18:33:51
Autor: MH
> [...]

> Biedni wierzący. Chyba już tylko Newton im się ostał. Z lekka
> zdezaktualizowany.
>
> -- Dopiero teraz na ten artykul trafiles?
===============

I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??

MH

Data: 2010-09-04 18:50:30
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000139.4c8274efnewsgate.onet.pl...

> [...]
awe

===============

I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej i dlugo mi wyjasniala co i jak az w koncu pojalem.

Data: 2010-09-04 18:48:11
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

MH

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 21:15:51
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c6edsp6fqpxu$.tnvomc5cry3z.dlg40tude.net...

> [...]

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.
no widzisz jakie mam szczescie
awe

Data: 2010-09-04 22:37:07
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.

Teorię masz obcykaną na medal.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 23:42:22
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kythqag0d6ge$.ydessbnmm7kk.dlg40tude.net...

> [...]

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej

To ty z dziewuchą praktyk teoretyk jesteś.

-- -- -- -- -- -- -- --
najlepiej nauke zdobywac w lozku
awe

Data: 2010-09-04 22:38:02
Autor: MH
Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.

> ===============
>
> I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??
>
> MH

-- -- -- -- -- -
nie ale moja dziewucha ma doktorat z fizyki teoretycznej i dlugo mi wyjasniala co i jak az w koncu pojalem.
=========================

OK , no to nadawaj!! Cóż to ci niewiasta naopowiadała i co z tego pojąłęś??
A skoro pojąłeś , toś waść GENIUSZEM jest!! Innym zajmuje to 5 lat studiów i
dalej tego nie łapią. Z autopsji - tak "na oko" 90% doktorantek zasięgających
konsultacji u MH (nie robię na uczelni) , to owszem , ambitne , ale naprawdę
IDIOTKI !! CHOLERA , podam przykład...  Baba doktorantka chce zrobić transmisję
"radiową" z pewnego urządzenia pomiarowego do peceta. Pyta się jaką winna być
długość anteny. Odpowiadam : w tym zastosowaniu 1/4 długości fali EM.
Dochturantka odpowiada , że nie zna wzoru!!!  Boszsz...  Wracając do tematu , dupa która gówno wie na ten temat wyjaśniła pisiorowemu
matołowi skomplikowane zjawiska fizyczne w parę minut ??
Nawet na www.radiomaryja.pl takich pierdli nikt nie kupi !!

MH  --

Data: 2010-09-04 23:51:55
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000157.4c82ae2anewsgate.onet.pl...

> I na Fizyce się znasz ?? A łapiesz coś z tego ??
>
> MH

[...]

MH wiesz ale nie masz doktoratu i nie wykladasz na uczelni, a artykul nie byl trudny wiec tu nie wyskakuj z geniuszami.
 awe

Hawking zmienił zdanie. Wszechświat stworzył się sam.