Hawks-Lakers

Data: 2009-03-29 13:49:13
Autor: Washko
Hawks-Lakers
On 29 Mar, 21:53, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Polowa pierwszej kwarty: Kobe i Fish po dwa faule. Niezle.

Pozdro

L'e-szczur

Oglądasz na league pass czy na czymś innym?

Pzdr. Washko

Data: 2009-03-29 13:53:29
Autor: L'e-szczur
Hawks-Lakers
On 29 Mar, 22:49, Washko <was...@washko.org> wrote:
> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Oglądasz na league pass czy na czymś innym?

LP

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-29 13:54:33
Autor: Washko
Hawks-Lakers
On 29 Mar, 22:53, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Oglądasz na league pass czy na czymś innym?

LP

Pozdro

L'e-szczur

I płynnie Ci idzie? Bo u mnie tnie się tak, że w zasadzie się dało
oglądać pierwsze 6 minut.

Washko

Data: 2009-03-29 14:19:00
Autor: L'e-szczur
Hawks-Lakers
On 29 Mar, 22:54, Washko <was...@washko.org> wrote:

> LP

> Pozdro

> L'e-szczur

I płynnie Ci idzie? Bo u mnie tnie się tak, że w zasadzie się dało
oglądać pierwsze 6 minut.

Idzie bez problemow, ale mam dosc szybkie lacze wiec moze to dzieki
temu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-29 14:25:44
Autor: Washko
Hawks-Lakers
On 29 Mar, 23:19, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> oglądać pierwsze 6 minut.

Idzie bez problemow, ale mam dosc szybkie lacze wiec moze to dzieki

Moje też nie jest jakieś strasznie wolne. Puściłem mecz przez jakieś
czilijskie czy łotewskie proxy i zaczęło działać :)
Za to Lakersi w dupę dostają strasznie :(

Pzdr. Washko

Data: 2009-03-29 14:28:06
Autor: L'e-szczur
Hawks-Lakers
On 29 Mar, 23:25, Washko <was...@washko.org> wrote:

> [...]

czilijskie czy łotewskie proxy i zaczęło działać :)
Za to Lakersi w dupę dostają strasznie :(

Milo. Zaza wbijal Gasola w ziemie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Hawks-Lakers