[Tech] Hayes HFX 9 - ocierajace klocki.

Data: 2009-08-21 22:36:31
Autor: CleaneR
[Tech] Hayes HFX 9 - ocierajace klocki.
Witam,

    Przeszukalismy troche neta, temat pojawial sie dosc czesto,
sprawdzilismy kilka porad ale bez skutku. Chodzi o przedni hamulec u
mojego kumpla, caly czas obciera. Probowalismy za poradami rozpychac
klocki, jeden lub oba naraz, lecz ciagle wracaly do swojego
pierwotnego polozenia, Teoretyczna samoregulacja, w postaci
zacisniecia klamki z calej sily i przepchania roweru nie zdala
rezultatu rowniez, Co mozna jeszcze zrobic? Odpowietrzyc, ewentualnie
zmniejszyc poziom oleju? Sam mam tez te hamulce i nie mialem zadnych z
nimi problemow, za wyjatkiem lekkiego dzwonienia przy predkosciach
27-30km/h.

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sciążko

Data: 2009-08-22 08:57:38
Autor: CeZ__134
[...]

A w jaki sposob rozpychales te klocki ? Otwierales zawor przy klamce podczas rozpychania ?
Ja u siebie rozpychalem na kompletnie szczelnym ukladzie i zawsze wracaly do pierwotnego polozenia. Wystarczylo odkrecic przy klamce zatyczke do odpowietrzania i rozepchac klocki. Z klamki ulalo sie moze ze 3 krople bo wiadomo ze rozpychajac tloczki w zacisku zmienia sie objetosc miejsca na plyn w przewodzie.

pozdr

CeZ__134

[Tech] Hayes HFX 9 - ocierajace klocki.