Hayes MX-2 vs Avid BB5

Data: 2013-02-16 10:34:29
Autor: karbar
Hayes MX-2 vs Avid BB5
Czo艂em grupa,

troch臋 odgrzewam poruszany ju偶 tutaj temat. Po uwzgl臋dnieniu bud偶etu i dost臋pno艣ci zacisk贸w waham si臋 mi臋dzy dwoma modelami. Hayes MX-2 i Avid BB5 z tarcz膮 160 lub 180. Hamulec ma by膰 z przodu.

Kt贸ry z wy偶ej wymienionych polecicie?

Sam w jednym z rower贸w mam hayes'a MX-2 na tyle i z jego dzia艂ania jestem z grubsza zadowolony. Moc super. Niestety jak si臋 ub艂oci potrafi nie odbija膰 do ko艅ca i raz na jaki艣 czas musz臋 wyr贸wna膰 papierem klocki, bo niesamowicie zaczyna wy膰.

Jakie艣 wra偶enia co do BB5? Opr贸cz tego, 偶e klocki szybko si臋 zu偶ywaj膮 i, 偶e jest s艂abszy od BB7 (niestety nie mam por贸wnania z BB7). Domy艣lam si臋, 偶e regulacja mo偶e by膰 podobnie upierdliwa jak w Hayes z uwagi na brak regulacji ruchomego klocka w jednym i drugim zacisku.

pozdrawiam
karbar

Hayes MX-2 vs Avid BB5