Hayes MX2 (mechaniczna tarcza) piszczy, az myslec sie nie da

Data: 2011-06-29 08:37:41
Autor: karbar
Hayes MX2 (mechaniczna tarcza) piszczy, az myslec sie nie da
On 18.06.2011 18:21, piore wrote:
po za tym delikatnie ustawiłem skos na ramie.
Stały klocek ma tendencje do dryfu. Mnie pomógł zwykły stary szczelinomierz do
gaźnika od tamtego roku nawet nie piśnie, nawet po zmianie klocków.

Hej, możesz opisać dokładniej co i jak zrobiłeś z tym hamulcem?

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Hayes MX2 (mechaniczna tarcza) piszczy, az myslec sie nie da