Hayes sole hamulce hudrauliczne tarczowe

Data: 2016-07-13 13:49:50
Autor: bans
Hayes sole hamulce hudrauliczne tarczowe
W dniu 2016-07-13 o 13:33, zbrochaty@gmail.com pisze:

z powodu innych wymiarow tarcz trzeba wymienic rowniez tarcze, ktore sa mala zuzyte.

[ciach]

Ewentualnie jakie hamulce kupic pod istniejace tarcze (sr wewn ok 125mmm
sr zewn ok 160mm)

125mm nieważne, ważna jest średnica zewnętrzna, a 160mm to standardowa średnica tarczy, czemu sadzisz że te twoje "mają inne wymiary"?

Za niecałe 400zl masz bardzo dobre hamulce Shimano BR-M615:

http://www.bikestacja.pl/pl/hamulce-shimano-deore-br-m615-25134.html

Na olej mineralny, odpowietrzenie wymaga 2 strzykawek i jednej rurki, cała obsługa do zrobienia w domu. :)

Tyle że zastanawiam się czy wręcz nie będą przesadą jeśli rower nie ma jeździć w górach. Ale tańszych nie używałem, piszę o tym co sam mam i używam.

--
bans

Data: 2016-07-13 05:03:43
Autor: zbrochaty
> [...]

Tyle że zastanawiam się czy wręcz nie będą przesadą jeśli rower nie ma jeździć w górach. Ale tańszych nie używałem, piszę o tym co sam mam i używam.

Te wymiary, ktore podalem to srednice "moich" tarczy
Wstyd powiedziec, ale ten rower raczej nie bedzie jezdzil po gorach, dlatego chcialbym zalozyc cos bardziej budzetowego.
czy te 400zl to za jeden komplet: klamka + przewód + zacisk z klockiem?

Czy sa gotowe zestawy juz kompletnych hamulcow skladajacych sie z klamki, przewodu odpowiedniej dlugosci, zacisku, juz napelnione i odpowietrzone i gotowe do przykrecenia do roweru?

Data: 2016-07-13 14:07:52
Autor: bans
W dniu 2016-07-13 o 14:03, zbrochaty@gmail.com pisze:

Te wymiary, ktore podalem to srednice "moich" tarczy

I dlatego się dziwię, bo 160mm to standardowy rozmiar.
Nie widzę potrzeby ich zmiany.

[...]

Tak, poczytaj dokładnie opis który masz w linku. Sam podajesz długość przewodów (dopłacasz po 10zł za skrócenie każdego) i dostajesz gotowy do przykręcenia zestaw.

--
bans

Data: 2016-07-13 14:42:56
Autor: atm
[...]

Dokladnie, nie ma sie co napinac na SLX czy tym bardziej XT przy takim zastosowaniu.

Data: 2016-07-13 06:00:22
Autor: zbrochaty
> [...]
> używam.

Dokladnie, nie ma sie co napinac na SLX czy tym bardziej XT przy takim zastosowaniu.
 A czy przy takim zastosowaniu (miasto/lekki teren) sa jakies rozsadne produkty półkę niżej? Shimano czy inna firma?

Data: 2016-07-13 15:14:08
Autor: bans
W dniu 2016-07-13 o 15:00, zbrochaty@gmail.com pisze:

 A czy przy takim zastosowaniu (miasto/lekki teren) sa jakies rozsadne produkty półkę niżej? Shimano czy inna firma?

Shimano BR-M395 (albo 396, nie jestem na bieżąco). Około 250-300zł za komplet, znajomej nawet w górach sprawują się dobrze. Ale nie serwisowałem ich, nie wiem czy odpowietrza się równie łatwo jak BR-M615.

I ja bym się w nic innego niż Shimano nie pchał - popularne, cenowo wychodzi tanio i obsługa prosta (a na pewno łatwiejsza niż hamulców na płyn DOT)

--
bans

Data: 2016-07-13 15:17:14
Autor: bans
Hayes sole hamulce hudrauliczne tarczowe
W dniu 2016-07-13 o 15:00, zbrochaty@gmail.com pisze:

 A czy przy takim zastosowaniu (miasto/lekki teren) sa jakies rozsadne produkty półkę niżej? Shimano czy inna firma?

Shimano BR-M395 (albo 396, nie jestem na bieżąco). Około 250-300zł za komplet, znajomej nawet w górach sprawują się dobrze. Ze zdjęć wynika ze odpowietrza się je też łatwo.