Hayes sole hamulce hudrauliczne tarczowe

Data: 2016-07-13 22:55:21
Autor: borsuk
Hayes sole hamulce hudrauliczne tarczowe
W dniu 2016-07-13 o 13:33, zbrochaty@gmail.com pisze:

najchetniej zalozylbym V-ki, ale nie ma piwotów

w takiej sytuacji możesz założyć tarczowe mechaniczne, jeździłem na takich i żyję :)
Najtańsze z użytecznych to Tektro Novela, ok. 200 zł za komplet przód/tył w tym tarcze, do tego musisz dokupić klamki.
Oczywiście mogą też być Shimano Deore BRM615 ok.200 zł za szt. klamka w komplecie.

Data: 2016-07-14 10:48:01
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-07-13 o 22:55, borsuk pisze:

[...]

Też o tym pomyślałem. Używam chyba najgorzej hamujących Tektro IO i daję radę. Tyle że mam mocne palce. Ale cenowo wychodzi podobnie. Te hydrauliki, które proponuje bans za 400 zł komplet (z klamkami?) są niewiele droższe a zapewne dużo lepsze.

Data: 2016-07-14 14:47:56
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Thu, 14 Jul 2016 10:48:01 +0200, Andrzej Ozieblo napisał(a):

[...]
Albo Avidy, na allegro widziałem BB5 za 150zł a są licytacje na BB7. Ja mam w 2 rowerach i są dobre.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Hayes sole hamulce hudrauliczne tarczowe