Haywire (Ścigana)

Data: 2012-05-10 16:14:23
Autor: frank drebin
Haywire (Ścigana)
Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3lf9x993eflj.dlghabeck.pl...
http://www.imdb.com/title/tt1506999/
http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Acigana-2011-540915
Jestem lekko zaskoczony tak niską oceną na filmwebie. Bardzo dobry film
akcji Sodenberga. Odrobinę bardziej w stronę sztuki niż filmu. Dobry
scenariusz, wszystko trzyma się kupy, akcji tyle co trzeba, z niewielkimi
zwrotami, ale bez szaleństwa jakie są w dzisiejszych megabudżetowych
filmach. Doskonała obsada. Gina Carano z każdą minutą podobała mi się
bardziej. :)
Nie wolno zrażać się pierwszymi 15min filmu, bo im dalej tym bardziej
wszystko się zagęszcza, choć początek jak u Hiczkoka - zaczyna się
trzęsieniem ziemi i nie wiadomo WTF.
Jak na film akcji mocne 6/10. Tak, wiem... Misji niemożliwej 4 dałem 7/10,
ale to zupełnie inna konwencja. :)

Dobra, namówiłeś mnie.
Wczoraj zerkałem na filmweb i ocena 4,7 nie powodowała chęci zassania.
Generalnie ocena poniżej 7 powoduje u mnie brak łaknienia ,choć istnieje jeszcze powiedzenie o muchach i g..nie.

Data: 2012-05-10 17:21:46
Autor: Qrczak
Haywire (Ścigana)
Dnia 2012-05-10 16:14, niebożę frank drebin wylazło do ludzi i marudzi:

Jak sądzisz, da się to jeszcze leczyć?

qr.a

Data: 2012-05-14 13:33:28
Autor: frank drebin
Haywire (Ścigana)
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jogme8$ikm$1inews.gazeta.pl...
[...]

tu nie ma co leczyć.
Film zassany, obejrzany i skasowany.
W tym wypadku miliony much się nie mylily, ten film to kupa niemożebna.
Intryga beznadziejna (klasa C to max), znane gęby kompletnie nic nie pokazały a tylko nazwiska dały, wykonanie słabiutkie, zero napięcia i maksimum przewidywalności.
Jedyny plus tego filmu (i to duży plus) to Gina Carano, którą widziałem pierwszy raz w życiu.
Ten plus to nie za aktorstwo oczywiście :)
http://tinyurl.com/7efj4wr
Jak to Habeck napisał, z chwili na chwilę podobała mi się coraz bardziej.
Ostatnio tak miałem z Jessicą Chastain w filmie "Dług".

Haywire (Ścigana)