Hdd player bez fat32?

Data: 2012-04-08 10:55:10
Autor: ToMasz
Hdd player bez fat32?
witam

Mam bardzo prostego hdd playera, z nagrywaniem co prawda, ale nie odtwarza mkv i innych super formatów w których ukrywa się obraz HD. Nie jest mi to potrzebne bo w większości nagrywam programy popularno naukowe nie filmy.
Ktoś mnie jednak poprosił o "ściągniecie" filmu w wysokiej jakości. Wyszło tego 6.3 giga w jednym pliku. Ściągnąłem na partycje ext3, ale już przegrać na HDD playerka z fat32 się nieda. Oczywiście przez ograniczenia fat-u.
Powiedzcie mi proszę, w playerkach hdd które "łykają"  duże pliki mkv, jaki jest system plików na dysku?

ToMasz

Data: 2012-04-08 21:18:21
Autor: nom
Hdd player bez fat32?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlrjpf$h95$1inews.gazeta.pl...
Powiedzcie mi proszę, w playerkach hdd które "łykają"  duże pliki mkv, jaki jest system plików na dysku?

NTFS. Np wiwa hd50 jak nagrywa na FAT32 to dzieli plik po 4GB jak zajmuje wiecej niż 4GB.

Data: 2012-04-08 22:42:15
Autor: ToMasz
Hdd player bez fat32?
W dniu 08.04.2012 21:18, nom pisze:

[...]

FAKT! ale mam pamięć :( Mój HDD player też tak nagrywa dzieląc na 2GB pliki.
ToMasz

Data: 2012-04-08 21:58:06
Autor: Waldek Godel
Hdd player bez fat32?
Dnia Sun, 08 Apr 2012 10:55:10 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Większość playerów linuxowych ma ext2 albo ext3. Niektóre najnowsze zaczęły obsługiwać NTFS na głównym dysku (np. Popcorn
Hour), ale i tak najlepiej się czują w ext. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Hdd player bez fat32?