He..he

Data: 2009-06-22 07:40:27
Autor: Jerzy Dąbrowski
He..he
Użytkownik "Jerzy Dąbrowski" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
Jadąc pociągiem dalekobieżnym w 40 stopniowym upale uchylałem okno na
stacjach, gdyż siedzące w przedziale kobiety, szczególnie jedna starsza
sprzeciwiała się otwieraniu ze względu na przeciągi. Namiętnie
perorowała z drugą. Próbując odświeżyć powietrze nie zamykałem
okna zaraz po ruszeniu ze stacji. Starsza kobieta jak Cerber natychmiast
zareagowała: "przeciąg!".
Odpowiedziałem jej złośliwie - "wystarczy zamknąć usta". Siedząca
naprzeciwko młodsza kobieta parsknęła śmiechem i natychmiast przerwała.
Dopiero wtedy doszło do niej co miałem na myśli...
:-)))))))))))))))))))))

    Byłem jedynym przedstawicielem swojej płci w tym przedziale. Panie
perorujące natychmiast ucichły patrząc wrogo na tę, która się zaśmiała.
Narosła daleko idąca polaryzacja nastrojów.
    Starsza po chwili zmieniła przedział.

    Ma się ten potencjał do zmiany damskich polaryzacji.

    Przypomina mi się, gdy szukając Syli wszedłem na grupę robótek
    ręcznych.
Rozległo się potężne NIE!!! i jęk: "nie pozwólcie mu na to, on
zniszczy nasza grupę". Do dzisiaj sie zastanawiam, dlaczego tak myślały...

He..he