He...he

Data: 2009-11-20 14:51:11
Autor: Prawusek
He...he
    Napierdalski chce inwestować w nauczycielstwo. Rozbawił mnie
niepomiernie, bowiem to lewizna dowolnego odcienia od 60 lat szukała
Siłaczek i Judymów - teraz tylko zbieramy owoce tej polityki.
    To nikt inny a Ułybka Millera okradła na starcie nauczycieli
dyplomowanych (w tym moją żonę) tak nielicznych wtedy, z 500 zł miesięcznie.
To lewizna nie dała jej żadnej nagrody kuratora i innych - za wyniki w pracy
pod pretekstem, że ja jestem anty... A kolejne nagrody ulegały podziałowi
pomiędzy mierne, bierne ale wierne (wierne?!)... To lewizna próbowała ją
weryfikować, najlepszą nauczycielkę w gminie...

Data: 2009-11-20 15:57:25
Autor: abc
He...he
   Napierdalski chce inwestować w nauczycielstwo.

Wszys­cy wywrotowcy, wszyscy ci, których celem jest sianie za­mętu i
rozkładu, właśnie postulatowi powszechnej oświaty (zwłaszcza seksualnej)
poświęcają najwięcej wysiłków i uwagi.

He...he