He, he. Policja chce

Data: 2013-08-29 20:44:32
Autor: Tomasz Wójtowicz
He, he. Policja chce
W dniu 2013-08-29 02:31, kogutek444@gmail.com pisze:
Pan telewizor powiedział że Policja chce zmian w przepisach. Chcą żeby za przekroczenie prędkości o 50/h było zatrzymywane PJ na 3 miesiące.

Ciekawe, że dopiero teraz. Ja byłem za takimi rozwiązaniami już z 10 lat temu. Z tym, że nie za pojedyncze przekroczenie, tylko za recydywę, nawet drobną.

Taki jeden facet z mojej byłej dzielnicy, który uparcie parkuje samochód prawie na skrzyżowaniu, czym zasłania widoczność i powoduje powstawanie korków, bo wszyscy się zatrzymują, ponieważ nic nie widzą. Po telefonach na policję i SM kilka razy wlepili mu mandat, a on dalej to samo. Jakby mu zabrali prawko na parę miesięcy, to może zakuty łeb by się nauczył.

Data: 2013-08-29 20:58:18
Autor: megrims
He, he. Policja chce
[...]

to na jak długo trwałby zawias?

Data: 2013-08-29 21:11:35
Autor: megrims
He, he. Policja chce
W dniu 2013-08-29 20:58, megrims pisze:
[...]

troche nie po polsku :(

Data: 2013-08-29 21:23:48
Autor: Tomasz Wójtowicz
He, he. Policja chce
W dniu 2013-08-29 21:11, megrims pisze:
[...]

Pierwszy raz na miesiąc. Drugi raz na trzy miesiące. Trzeci na rok. Czwarty dożywotnio.

Jak ktoś się nie potrafi nauczyć subordynacji, to niech nie ma prawka, albo niech się leczy u psychiatry. Może to uleczalne.

Data: 2013-08-29 21:57:03
Autor: Cavallino
He, he. Policja chce

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <no@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kvo741$268$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Kapelusznictwo też leczą?
KAPELUSZ PLONK WARNING milicyjny sługusie.

Data: 2013-08-30 02:21:13
Autor: Tomasz Wójtowicz
He, he. Policja chce
W dniu 2013-08-29 21:57, Cavallino pisze:

Kapelusznictwo też leczą?
KAPELUSZ PLONK WARNING milicyjny sługusie.

A plonkuj mnie zjebie. Oflaguj sobie jeszcze dom, a najlepiej się demonstracyjnie spal, bo inaczej nikt nie zauważy twojej żałosnej demonstracji.

Data: 2013-08-30 18:07:08
Autor: Cavallino
He, he. Policja chce

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <no@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kvoohl$j1n$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-08-29 21:57, Cavallino pisze:

Kapelusznictwo też leczą?
KAPELUSZ PLONK WARNING milicyjny sługusie.

A plonkuj mnie

PLONK

Data: 2013-10-17 09:10:50
Autor: Jarek Andrzejewski
He, he. Policja chce
On Thu, 29 Aug 2013 20:44:32 +0200, Tomasz Wójtowicz <no@spam.com>
wrote:

[...]

a nie mogli odholować? Podziałałoby, podejrzewam, i bez zabierania
prawka (BTW: jak mu zabiorą, to jak przestawi w lepsze miejsce?)
No i jeszcze pozostaje "zauważenie" tego utrudnienia w formie
nalepki(-ek) na szybie(-ach)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-10-18 01:36:16
Autor: Gotfryd Smolik news
He, he. Policja chce
On Thu, 17 Oct 2013, Jarek Andrzejewski wrote:

prawka (BTW: jak mu zabiorą, to jak przestawi w lepsze miejsce?)

  Normalnie, z użyciem kierowcy.
  Konieczność osobistego wykonywania czegokolwiek jest orzekana
dość rzadko, i to raczej w ch-rze "karnonawiązkowym", a nie
w roli odszkodowania lub doprowadzenia do stanu zgodnego
z prawem.

  :D

pzdr, Gotfryd

He, he. Policja chce