He, he, he

Data: 2014-11-16 14:22:59
Autor: Mark Woydak
He, he, he

W sztabie wyborczym PO cisza zamiast radości - relacjonuje reporterka
"Faktów" TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska.

Kopacz do członków PO: powinniście mieć trochę więcej uśmiechu na twarzach

Data: 2014-11-16 12:57:07
Autor: brat_olin
He, he, he
Mark Woydak wrote:

Kopacz do członków PO: powinniście mieć trochę więcej uśmiechu na twarzach

Nasz Stefan sie pochlasta..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-11-17 03:42:37
Autor: stevep
He, he, he
W dniu .11.2014 o 21:57 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Mark Woydak wrote:

Kopacz do członków PO: powinniście mieć trochę więcej uśmiechu na  twarzach

Nasz Stefan sie pochlasta..

--
Smart questions to stupid answers

Eeee, Niesiołowski przeżyje na mirabelkach.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-03-20 12:36:03
Autor: brat_olin
He, he, he
stevep wrote:
brat_olin pisze:

> Nasz Stefan sie pochlasta..

Eeee, Niesiołowski przeżyje na mirabelkach.

Mialem was na mysli, p. Stefanie.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-11-16 15:29:48
Autor: Mark Woydak
He, he, he
Dnia Sun, 16 Nov 2014 brat_olin napisał(a):

Użytkownik  napisał:> Mark Woydak wrote:

Kopacz do członków PO: powinniście mieć trochę więcej uśmiechu na twarzach

Nasz Stefan sie pochlasta..

Eee tam, pracownicy GW do końca wierzą w przewodnią rolę partii. Jak się
wyśpi to ogłosi sukces PO w Radomiu.

Sondażowe wyniki wyborów samorządowych 2014 w Radomiu

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20141116/WYBORYSAMORZADOWERAD02/141119244

Data: 2014-11-16 22:37:00
Autor: boukun
He, he, he
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> schrieb im Newsbeitrag news:1ss91eh4wq1p2.1ekvq85t65rg2$.dlg40tude.net...
[...]

 gosc | dodano: dzisiaj, 22:27

Do przewidzenia niestety . Ale jaka niska frekwencja . Za to większość emerytów gremialnie głosuje na PIS . bo kwiatuszki w mieście ciągle wymieniane i nic więcej. Władza nieudolna stajemy się coraz większym zaściankiem.

irek | dodano: dzisiaj, 22:26

czas wyprowadzić się z radomia

Data: 2014-11-16 15:42:59
Autor: Mark Woydak
He, he, he
Dnia Sun, 16 Nov 2014 22:37:00 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Czas się wyprowadzić z Jeleniej Góry, he, he, he

"Zróbcie sobie i mi prezent na imieniny. Wybierzcie mnie na radnego
Jeleniej Góry. Będę was godnie reprezentował. Grzegorz Niedźwiecki, okręg
wyborczy nr 2 lista 12, pozycja 8. KWW Siła Mieszkańców."

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

Data: 2014-11-16 22:45:55
Autor: boukun
He, he, he
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> schrieb im Newsbeitrag news:1ctwq2dje9rgd.13apgl50kl0kg$.dlg40tude.net...
[...]

Przecież ja już dawno wyprowadziłem się z Jeleniej Góry, w lutym 1987 roku, a od 2004 roku mieszkam na stałe w Świdnicy, co ja mam z powyższym wspólnego?

boukun

Data: 2014-11-16 22:56:59
Autor: Budzik
He, he, he
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Zapomniales ze jestes na ogolnodostepnej liscie dyskusyjnej?

Data: 2014-11-17 00:54:29
Autor: boukun
He, he, he
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3E7EDED9A0BDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A co ty chciałeś teraz przez to powiedzieć?
Chyba też sam nie wiesz...

boukun

Data: 2014-11-17 00:59:56
Autor: Budzik
He, he, he
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

co ja mam z
powyższym wspólnego?

Zapomniales ze jestes na ogolnodostepnej liscie dyskusyjnej?

A co ty chciałeś teraz przez to powiedzieć?

Chciałem ci podpowiedziec abys nie odczytywał kazdej wypowiedzi jako kierowanej do bezposrednio ciebie.
Innymi słowy: "jelenia nic nie musiała miec wspolnego z toba"

Chyba też sam nie wiesz...

Tez? Nie, tylko ty.

Data: 2014-11-17 03:44:10
Autor: stevep
He, he, he
W dniu .11.2014 o 22:42 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

[...]

Jak będą wybory psycholi to go wybierzemy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-16 22:41:16
Autor: z
He, he, he
W dniu 2014-11-16 o 21:22, Mark Woydak pisze:
Kopacz do członków PO: powinniście mieć trochę więcej uśmiechu na twarzach

A jak fajnie w mediach uciekają od przegranej.
Aż się śmiać chce. Ten przegrał ten jeszcze bardziej a ten nie zyskał tego na co liczył... PO z dumą osiągnęło zaszczytne drugie miejsce. :-)

Data: 2014-11-17 03:46:08
Autor: stevep
He, he, he
W dniu .11.2014 o 22:41 z <z@z.pl> pisze:

[...]

I co PiS samodzielnie będzie rządził ze swoim prezydentem po następnych  wyborach kretynku?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-03-20 15:55:01
Autor: szklanynocnik
He, he, he
 użytkownik stevep napisał:

I co PiS samodzielnie będzie rządził ze swoim prezydentem po następnych  wyborach kretynku?

I co ja widzę, stiv py postanowieniem noworocznym nie pisze od 01.01.2015,
twardziel:)

Data: 2014-11-17 03:41:39
Autor: stevep
He, he, he