He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!

Data: 2013-01-25 10:31:45
Autor: Antenka
He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!
Co na to czołowy zbok z psp-e niejaki krzyżak ze Szczecina heee?

Nawet jęki Grockiej (?) czy Grodzkiej, Biedrony oraz  innych dziwaków
nie pomogły :-o!
To wielki sukces tej kadencji sejmu. Obawiam się, że jedyny :-?

Antenka

Data: 2013-01-25 19:52:10
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Co na to czołowy zbok z psp-e niejaki krzyżak ze Szczecina heee?

Co dzisiaj dobrego zrobiłaś sobie na obiadek?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-25 11:15:52
Autor: Antenka
On 25 Sty, 19:52, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
Antenka napisał:

> Co na to czołowy zbok z psp-e niejaki krzyżak ze Szczecina heee?

Co dzisiaj dobrego zrobiłaś sobie na obiadek?

--
"We are controlling the transmission"

:-P

Antenka

p.s. Zboku,  możesz się tylko oblizać.

Data: 2013-01-25 20:23:27
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

p.s. Zboku,  możesz się tylko oblizać.

Pamiętaj że jak napiszesz mi tu o zbokach, pedałach czy innych pedofilach
to ja pomyślę o twoim obiadku dla "jednojga".

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-25 21:56:05
Autor: glob
On 25 Sty, 19:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Poszła kompromitacja na całą europę. Teraz unia za homofobie
przypierdoli solidne grzywny, już dwa razy ostrzegali polskę, że jeśli
nie zlikwiduje homofobi przez wiedzę rozpowszechnianą powszechnie to
polecą sankcje. I teraz przez  twój pisior rząd sięgnie do kieszeni
podatnika, czyli normalnych polaków.
 A my was zajebiemy na latarnie za grżdyla, bo mamy dość płacenia za
chorych czubów.

Data: 2013-01-26 09:36:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 06:56, glob pisze:
[...]

A pies tam drapał Europę i jej opinię. Tu chodzi o porządnych ludzi, Polaków dyskryminowanych przez garstkę oszołomów.

Data: 2013-01-26 07:01:52
Autor: glob
On 26 Sty, 09:36, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Posz a kompromitacja na ca europ . Teraz unia za homofobie
> przypierdoli solidne grzywny, ju dwa razy ostrzegali polsk , e je li
> nie zlikwiduje homofobi przez wiedz rozpowszechnian powszechnie to
> polec sankcje. I teraz przez  tw j pisior rz d si gnie do kieszeni
> podatnika, czyli normalnych polak w.
>   A my was zajebiemy na latarnie za gr dyla, bo mamy do p acenia za
> chorych czub w.

A pies tam drapa Europ i jej opini . Tu chodzi o porz dnych ludzi,
Polak w dyskryminowanych przez garstk oszo om w.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

To wiadomo, ale nagle staliśmy się jakimś trzecim światem afrykańskim
gdzie religia i prymitywne oszołomy prześladują ludzi a kler bezkarnie
gwałci dzieci. Tu dojdzie do rozlewu krwi.

Data: 2013-01-26 16:03:26
Autor: zdumiony
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:f2723418-6d27-4935-a5d2-a2eef1b56854w7g2000yqo.googlegroups.com...
To wiadomo, ale nagle staliśmy się jakimś trzecim światem afrykańskim
gdzie religia i prymitywne oszołomy prześladują ludzi a kler bezkarnie
gwałci dzieci. Tu dojdzie do rozlewu krwi.

W moim kraju religia nie prześladuje ludzi a kler nie gwałci dzieci

Data: 2013-01-26 07:13:30
Autor: glob
On 26 Sty, 16:03, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f2723418-6d27-4935-a5d2-a2eef1b56854w7g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]
> gwałci dzieci. Tu dojdzie do rozlewu krwi.

W moim kraju religia nie prześladuje ludzi a kler nie gwałci dzieci

W polsce prześladuje się homo, a kler gwałci dzieci i to bezkarnie.
Zboczeńcy na klęczkach lud zulusów przyjmują i kutasem wyjętym z dupy
niemowęta wskazują że normalni im się nie podobają i na jutro dostawa
nowych dziecięcych dup. W polsce pozabija się zulusów.

Data: 2013-01-26 16:18:23
Autor: zdumiony
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:661fac0e-a4f7-42e8-9237-0636640f2f77v5g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Masz jakieś źródła swoich rewelacji?

Data: 2013-01-26 07:36:06
Autor: glob
On 26 Sty, 16:18, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:661fac0e-a4f7-42e8-9237-0636640f2f77v5g2000yqg.googlegroups.com...

> W polsce prze laduje si homo, a kler gwa ci dzieci i to bezkarnie.
> Zbocze cy na kl czkach lud zulus w przyjmuj i kutasem wyj tym z dupy
> niemow ta wskazuj e normalni im si nie podobaj i na jutro dostawa
> nowych dzieci cych dup. W polsce pozabija si zulus w.

Masz jakie r d a swoich rewelacji?

Co ty nie wiesz o pedofili kleru? Na psychologi wkleiłem najnowsze
badania że wśród kleru jest 400% więcej pedofili niż w całym
społeczeństwie, czyli co piąty to zboczeniec ciężki. W polsce ukrywa
się afery pedofilne, kler jest bezkarny.
 A homo, czyli normalnych ludzi prześladuje za co nam przypierdolą
sankcje karne w europie.No chory to kraj jak zboczeńcy są WPORZO, a
normalnych się prześladuje. Dlatego dojdzie do rozlewu krwi i dochodzi
tylko pojedyńczo, bo ludzie po kryminałach siedzą co raz częście za
zabójstwo zboczeńca klerykalnego, wzrosła ilość zabójstw pedofili w
koloratkach.

Data: 2013-01-26 16:37:06
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 16:01, glob pisze:

To wiadomo, ale nagle staliśmy się jakimś trzecim światem afrykańskim
gdzie religia i prymitywne oszołomy prześladują ludzi a kler bezkarnie
gwałci dzieci. Tu dojdzie do rozlewu krwi.

Oj, myślę że większość krajów afrykańskich miała by Ci za złe że je porównujesz do oszołomstwa i degrengolady które panują obecnie w Polsce.

Data: 2013-01-26 07:44:02
Autor: glob
On 26 Sty, 16:37, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
W dniu 2013-01-26 16:01, glob pisze:

> To wiadomo, ale nagle stali my si jakim trzecim wiatem afryka skim
> gdzie religia i prymitywne oszo omy prze laduj ludzi a kler bezkarnie
> gwa ci dzieci. Tu dojdzie do rozlewu krwi.

Oj, my l e wi kszo kraj w afryka skich mia a by Ci za z e e je
por wnujesz do oszo omstwa i degrengolady kt re panuj obecnie w Polsce.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Chodzi o upadek cywilizacyjny, bardziej wpisujemy się w kraje dzikie i
bezprawne niż cywilizacyjne, gdzie ludzie różni żyją obok siebie w
sposób kulturalny, a nie jeden dławi drugiego. Kler od zawsze
powodował upadek moralny kraju w którym miał za dużo do powiedzenia..

Data: 2013-01-26 07:15:58
Autor: Antenka
[...]

Tak! Walić jewrokołchoz! Masonerię i socliberalizm! :-E

Antenka :-E

Pozdrawiam S.C.Z.W.!  :=)

Data: 2013-01-26 16:36:39
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 16:15, Antenka pisze:
[...]

W rzeczy samej!>:o

Pozdrawiam M.Ś.C.Z.Ł:-)

Data: 2013-01-26 14:17:03
Autor: zdumiony
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cd67ae5-4af3-49aa-9ee9-17f9804db3d4u7g2000yqg.googlegroups.com...
Poszła kompromitacja na całą europę. Teraz unia za homofobie

Wprost przeciwnie, powinien być prawny zakaz homopropagandy

Data: 2013-01-26 06:57:05
Autor: glob
On 26 Sty, 14:17, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:4cd67ae5-4af3-49aa-9ee9-17f9804db3d4u7g2000yqg.googlegroups.com...

> Posz a kompromitacja na ca europ . Teraz unia za homofobie

Wprost przeciwnie, powinien by prawny zakaz homopropagandy

Może od razu jakiś obóz koncentracyjny dla homo, a otworzyć
przedszkola dla kleryków ćwiczących się w sprawności na dupach
niemowlaków.?

Data: 2013-01-26 07:08:44
Autor: glob
On 26 Sty, 15:59, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7bfcbbe3-b99f-4774-bbae-576970d47e3af8g2000yqa.googlegroups.com...

> Może od razu jakiś obóz koncentracyjny dla homo, a otworzyć
> przedszkola dla kleryków ćwiczących się w sprawności na dupach
> niemowlaków.?

Masz klerofobię

Nie, zwracam uwagę że zboczony i bezkarny jest kler, a homo normalne i
teraz oburzacie się na normalnych a do zboczeńców wymadlacie. To nie
jest normalne.

Data: 2013-01-26 16:10:45
Autor: zdumiony
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:857654b2-c982-480d-9a45-897b9dd3a8daf8g2000yqa.googlegroups.com...
Nie, zwracam uwagę że zboczony i bezkarny jest kler, a homo normalne i
teraz oburzacie się na normalnych a do zboczeńców wymadlacie. To nie
jest normalne.

Najpierw związki partnerskie, potem adopcja dzieci, a potem pedofilia zostanie uznana za normalną orientację jak tak dalej pójdzie.

Data: 2013-01-26 14:30:40
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:17, zdumiony pisze:
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości
Poszła kompromitacja na całą europę. Teraz unia za homofobie

Wprost przeciwnie, powinien być prawny zakaz homopropagandy

Pewnie tak jak w Rosji, gdzie jest taki zakaz. Ostatnio nawet zatrzymano tam dwoch z plakatem, ze homoseksualnosc to normalnosc.

Data: 2013-01-26 14:32:47
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103da82$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Pewnie tak jak w Rosji, gdzie jest taki zakaz. Ostatnio nawet zatrzymano tam dwoch z plakatem, ze homoseksualnosc to normalnosc.

Tak, Rosja staje się coraz bardziej normalna, nawet z powodu podatków ludzie uciekają z Francji do Rosji, a kiedyś było na odwrót

Data: 2013-01-26 07:05:20
Autor: glob
On 26 Sty, 14:32, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:5103da82$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

> Pewnie tak jak w Rosji, gdzie jest taki zakaz. Ostatnio nawet zatrzymano
> tam dwoch z plakatem, ze homoseksualnosc to normalnosc.

Tak, Rosja staje si coraz bardziej normalna, nawet z powodu podatk w ludzie
uciekaj z Francji do Rosji, a kiedy by o na odwr t

Rosja to bardzo nienormalny kraj.Masz pierdolca wyjedź do Afryki jak
się nie chcesz leczyć, tam zulusy jeszcze niedorosły do cywilizacji i
niektórzy tu też.

Data: 2013-01-26 14:36:52
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:32, zdumiony pisze:
Tak, Rosja staje się coraz bardziej normalna, nawet z powodu podatków
ludzie uciekają z Francji do Rosji, a kiedyś było na odwrót

Panstwo ruskie ingeruje w kazda sfere zycia prywatnego. Ja tam wole Francje.

Data: 2013-01-26 14:39:03
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:36, u2 pisze:
[...]

Nie pisze, ze ruskie gasudarstwo i czynownicy ingeruja w kazdy przejaw publicznej opozycji, bo to jest oczywiste dla wszystkich, ktorzy sie troche tym tematem interesuja.

Data: 2013-01-26 14:42:46
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103dc79$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Nie pisze, ze ruskie gasudarstwo i czynownicy ingeruja w kazdy przejaw publicznej opozycji, bo to jest oczywiste dla wszystkich, ktorzy sie troche tym tematem interesuja.

Chodzi o gradient. Rosja zmierza w dobrym kierunku, w odróżnieniu od na przykład takiej Turcji

Data: 2013-01-26 14:49:19
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:42, zdumiony pisze:
[...]

Boisz sie Turcji, co nie ? A to wspanialy kraj. Kraj prawdziwych mozliwosci.

Data: 2013-01-26 14:53:29
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103dee1$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
Boisz sie Turcji, co nie ? A to wspanialy kraj. Kraj prawdziwych mozliwosci.

Raczej żal, odchodzi się tam od idealów Ataturka, nie chciałbym aby Turcja w obecnym stanie była w Unii Europejskiej,

Data: 2013-01-26 15:03:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:53, zdumiony pisze:
Boisz sie Turcji, co nie ? A to wspanialy kraj. Kraj prawdziwych
mozliwosci.

Raczej żal, odchodzi się tam od idealów Ataturka, nie chciałbym aby
Turcja w obecnym stanie była w Unii Europejskiej,

No wlasnie, boisz sie. A takie dynamiczne kraje jak Turcja tylko by rozruszaly zmurszaly eurokolchoz.

Data: 2013-01-26 15:05:36
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103e227$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
No wlasnie, boisz sie. A takie dynamiczne kraje jak Turcja tylko by rozruszaly zmurszaly eurokolchoz.

Jakie dynamiczne? To ja już wolę Iran, przynajmniej idzie w dobrym kierunku, ciekawe jak długo będzie mógł isć dopóki Izrael na niego nie napadnie. Całe szczęscie że wygrał Obama, bo mormon już by się szykowal na Iran.

Data: 2013-01-26 15:27:25
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 15:05, zdumiony pisze:
[...]

Ty o wojnie, a ja o tureckiej gospodarce. Debili tylko wojna interesuje.

Data: 2013-01-26 15:38:49
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103e7cf$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
Ty o wojnie, a ja o tureckiej gospodarce. Debili tylko wojna interesuje.
Gdyby chodziło tylko o gospodarkę to nie trzeba wpinać Turcji do Unii, wystarczyłby handel z nią. Mi nie podoba się polityka którą prowadzi, na przykład aktywna antysyryjskość.

Data: 2013-01-26 17:36:36
Autor: Przemysław M.
He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!
Dnia Sat, 26 Jan 2013 15:27:25 +0100, u2 napisaů(a):

W dniu 2013-01-26 15:05, zdumiony pisze:
Jakie dynamiczne? To ja juý wolć Iran, przynajmniej idzie w dobrym
kierunku, ciekawe jak důugo bćdzie mógů isă dopóki Izrael na niego nie
napadnie. Caůe szczćscie ýe wygraů Obama, bo mormon juý by sić szykowal
na Iran.

Ty o wojnie, a ja o tureckiej gospodarce. Debili tylko wojna interesuje.

Takich jak ty debili interesuje turecka gospodarka. Nie masz o niej
zielonego pojćcia.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2013-01-26 18:56:42
Autor: u2
He he he :D! Nie bćdzie zwiŕzków partnerskich - zadecydowaů Sejm RP! Brawo!
W dniu 2013-01-26 17:36, Przemysůaw M. pisze:
Takich jak ty debili interesuje turecka gospodarka. Nie masz o niej
zielonego pojćcia.

To ty sie poducz kalecki. :)

Data: 2013-01-26 17:39:26
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 26 Jan 2013 15:03:17 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Co z Egiptem i Węgrami? Już sa be?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-26 14:39:27
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103dbf7$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Panstwo ruskie ingeruje w kazda sfere zycia prywatnego. Ja tam wole Francje.

Która łaskawie pozwala zatrzymać całe 25 % dochodów

Data: 2013-01-26 14:41:39
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:39, zdumiony pisze:
Panstwo ruskie ingeruje w kazda sfere zycia prywatnego. Ja tam wole
Francje.

Która łaskawie pozwala zatrzymać całe 25 % dochodów

Dla superbogatych oligarchow owszem. Dlatego reszta nie gloduje tak jak w Rosji puty.

Data: 2013-01-26 14:45:07
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103dd16$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Dla superbogatych oligarchow owszem. Dlatego reszta nie gloduje tak jak w Rosji puty.

Myślisz po janosikowemu. Nawet gdyby bogatym zabrać wszystko, to nie spowoduje podniesienia stopy życia ubogim.

Data: 2013-01-26 14:50:10
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:45, zdumiony pisze:
Dla superbogatych oligarchow owszem. Dlatego reszta nie gloduje tak
jak w Rosji puty.

Myślisz po janosikowemu. Nawet gdyby bogatym zabrać wszystko, to nie
spowoduje podniesienia stopy życia ubogim.

Glupis, nigdy pewnie nie byles na wschodzie. Obok oligarchow jest tam tylko szarzyzna i biedota.

Data: 2013-01-26 14:52:24
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103df15$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
Glupis, nigdy pewnie nie byles na wschodzie. Obok oligarchow jest tam tylko szarzyzna i biedota.

Czy oligarcha zjada tyle co milion biedaków?

Data: 2013-01-26 15:05:09
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:52, zdumiony pisze:
Glupis, nigdy pewnie nie byles na wschodzie. Obok oligarchow jest tam
tylko szarzyzna i biedota.

Czy oligarcha zjada tyle co milion biedaków?

Zjada im wszystkie srodki do zycia. Dlatego jest tam szaro i biednie.

Data: 2013-01-26 16:01:25
Autor: zdumiony
[...]

No i dobrze, bo to żadna normalność.

Data: 2013-01-26 07:34:25
Autor: pluton_
He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!
To wielki sukces tej kadencji sejmu. Obawiam się, że jedyny :-?

Mam nadzieje, ze nie jedyny. W  kolejce czekaja ustawy
o obcinaniu fiutkow i zaszywaniu cipek.

Nullification

Data: 2013-04-13 19:49:02
Autor: abc

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kdvtqi$m59$1node1.news.atman.pl...
To wielki sukces tej kadencji sejmu. Obawiam się, że jedyny :-?

Mam nadzieje, ze nie jedyny. W  kolejce czekaja ustawy
o obcinaniu fiutkow i zaszywaniu cipek.

Zgodnie z prawem koranicznym?

Data: 2013-01-26 13:22:30
Autor: Klin
W dniu 2013-01-25 19:31, Antenka pisze:
Co na to czołowy zbok z psp-e niejaki krzyżak ze Szczecina heee?

Nawet jęki Grockiej (?) czy Grodzkiej, Biedrony oraz  innych dziwakĂłw
nie pomogły :-o!
To wielki sukces tej kadencji sejmu. Obawiam się, że jedyny :-?

Antenka

 http://wpolityce.pl/wydarzenia/45582-gowin-tusk-decydujace-starcie-skutecznosc-premiera-coraz-slabsza-legalizacji-zwiazkow-partnerskich-nie-bedzie

He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!