He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!

Data: 2013-01-25 19:52:10
Autor: Grzegorz Z.
He he he :D! Nie będzie związków partnerskich - zadecydował Sejm RP! Brawo!
Antenka napisał:

Co na to czołowy zbok z psp-e niejaki krzyżak ze Szczecina heee?

Co dzisiaj dobrego zrobiłaś sobie na obiadek?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-25 11:15:52
Autor: Antenka
On 25 Sty, 19:52, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
Antenka napisał:

> Co na to czołowy zbok z psp-e niejaki krzyżak ze Szczecina heee?

Co dzisiaj dobrego zrobiłaś sobie na obiadek?

--
"We are controlling the transmission"

:-P

Antenka

p.s. Zboku,  możesz się tylko oblizać.

Data: 2013-01-25 20:23:27
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

p.s. Zboku,  możesz się tylko oblizać.

Pamiętaj że jak napiszesz mi tu o zbokach, pedałach czy innych pedofilach
to ja pomyślę o twoim obiadku dla "jednojga".